Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 20:50Ja problemen verkar fixade nu och priset finns nu under tävlingsinformation så dom lyssnar på kritik i alla fall 😛
Synd bara att loppet i GBG ligger så nära Göteborgsvarvet.
Ja problemen verkar fixade nu och priset finns nu under tävlingsinformation så dom lyssnar på kritik i alla fall 😛
Synd bara att loppet i GBG ligger så nära Göteborgsvarvet.
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 22:01Och vi som bor i Skåne då (ganska tätbefolkat)?
Och vi som bor i Skåne då (ganska tätbefolkat)?
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 22:25Vi räknas tydligen inte Niklas.
Vi räknas tydligen inte Niklas.
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 22:46Jag har hört att det finns tåg i det här landet... 😉
Jag har hört att det finns tåg i det här landet... 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 01:37Tack så mycket för att det är många som engagerar sig! Det har varit mycket att göra de närmaste dagarna. Var inte beredd på att få över 15 tusen besökare på bara två dagar. Jag har fixat lite med hemsidan så att det skall gå bättre men har ännu en hel de
Tack så mycket för att det är många som engagerar sig! Det har varit mycket att göra de närmaste dagarna. Var inte beredd på att få över 15 tusen besökare på bara två dagar. Jag har fixat lite med hemsidan så att det skall gå bättre men har ännu en hel de
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 02:23Föreningen Club Run som arrangerar tävlingen The Run brinner samtliga för löpning och tävling i alla dess former. Vi har en gedigen bakgrund som huvudarrangörer vid Sveriges större idrottsevent, bland annat Lidingöloppet och Vasaloppet. Tillsammans med vå
Föreningen Club Run som arrangerar tävlingen The Run brinner samtliga för löpning och tävling i alla dess former. Vi har en gedigen bakgrund som huvudarrangörer vid Sveriges större idrottsevent, bland annat Lidingöloppet och Vasaloppet. Tillsammans med vå
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 00:09The run? Asfalt, terräng? Försökte gå i på sidan men min dator hängde sig.
The run? Asfalt, terräng? Försökte gå i på sidan men min dator hängde sig.
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 16:05Bara terräng. Blir en del kupering blandat med lättlöpta marker, men utan av att sörja ner sig i lera. 🙂
Bara terräng. Blir en del kupering blandat med lättlöpta marker, men utan av att sörja ner sig i lera. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 14:52Vem ställer upp i lagtävlingen?
Vem ställer upp i lagtävlingen?
Quote from Funbeat user on 30 April 2013, 20:10EN ÄKTA LÖPUPPLEVELSE FÖR MOTIONÄR OCH ELIT I NATURSKÖN MILJÖ
I The Run kan alla vara med oavsett ålder eller om du är motionär eller elit. Loppen ställer dig inför en kul utmaning och bjuder dig på en större löpupplevelse än traditionella stadslopp, då
EN ÄKTA LÖPUPPLEVELSE FÖR MOTIONÄR OCH ELIT I NATURSKÖN MILJÖ
I The Run kan alla vara med oavsett ålder eller om du är motionär eller elit. Loppen ställer dig inför en kul utmaning och bjuder dig på en större löpupplevelse än traditionella stadslopp, då