Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 18:46Grindslantar?
Grindslantar?
Quote from Sandra Näslund on 15 October 2009, 20:21http://www.ckdistans.se/index.htm
Peter Tonér och Jan Christiansen är med all respekt hellre ute och cyklar än uppdaterar hemsidan. 😉
J.C. försöker också hinna med att fixa Stockholm-Göteborg åt cyklister som gillar att cykla långt.
http://www.ckdistans.se/index.htm
Peter Tonér och Jan Christiansen är med all respekt hellre ute och cyklar än uppdaterar hemsidan. 😉
J.C. försöker också hinna med att fixa Stockholm-Göteborg åt cyklister som gillar att cykla långt.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:04Gustav: Jag menade inte att ToS var lätt, ville bara belysa vad det var. Vad jag har läst var det ett proffsigt arrangemang som bjöd på riktigt hård träning/cykling (det simmades och sprangs en del också).
Även Sverigetempot verkar vara ett bra lopp!
S
Gustav: Jag menade inte att ToS var lätt, ville bara belysa vad det var. Vad jag har läst var det ett proffsigt arrangemang som bjöd på riktigt hård träning/cykling (det simmades och sprangs en del också).
Även Sverigetempot verkar vara ett bra lopp!
S
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:08Jo ganska exakt min uppfattning också! Byt namn, det går ju bara i dalarna.. Kalla det Tour de dalarna eller vad man vill, men det är ju ingen runda som visar upp hela Sverige direkt.
Har haft kompisar som varit på Coltings camps, å sagt att det var rik
Jo ganska exakt min uppfattning också! Byt namn, det går ju bara i dalarna.. Kalla det Tour de dalarna eller vad man vill, men det är ju ingen runda som visar upp hela Sverige direkt.
Har haft kompisar som varit på Coltings camps, å sagt att det var rik
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 21:56Tanken är kanske att passera landskapsgränsen så då passar namnet Tour of Sweden bra.
Tanken är kanske att passera landskapsgränsen så då passar namnet Tour of Sweden bra.
Quote from j sollerman on 15 October 2009, 22:00har fortfarande inte fått en direktlänk till de är j**la loppet 😉
har fortfarande inte fått en direktlänk till de är j**la loppet 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 22:05Jag tror inte det finns nån hemsida för "THE" tour.
Har inte hittat nån iaf.
Jag tror inte det finns nån hemsida för "THE" tour.
Har inte hittat nån iaf.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 22:06Du får betala 300:- och bli Guldsse med guldbyxor.
Du får betala 300:- och bli Guldsse med guldbyxor.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:52jaha å va gör Tour de France i Belgien å Holland ska väl va en runda i Frankrike om det heter Tour de France f-n va upprörd jag blir ger mig på att här ligger en Björn begraven...
jaha å va gör Tour de France i Belgien å Holland ska väl va en runda i Frankrike om det heter Tour de France f-n va upprörd jag blir ger mig på att här ligger en Björn begraven...
Quote from j sollerman on 15 October 2009, 23:53Undra hur dom tänkte när dom kom på namnet på loppet...
Undra hur dom tänkte när dom kom på namnet på loppet...