Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 21:07Jag förväntar mig inte att det ska hända över natten men det skulle ju också kunnat vara så att det bara var jag som inte tittat på rätt ställe. Därav frågan.
Sen är mina programmeringskunskaper ganska begränsade men eftersom pulsdatan redan finns i ett
Jag förväntar mig inte att det ska hända över natten men det skulle ju också kunnat vara så att det bara var jag som inte tittat på rätt ställe. Därav frågan.
Sen är mina programmeringskunskaper ganska begränsade men eftersom pulsdatan redan finns i ett
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 07:36(t+) Bra Styrbjörn! Denna behöver verkligen en knuff och önskemålet är som sagt gammalt, men fortfarande högaktuellt.
Håller med om att detta inte ska behöva göras manuellt och som ni säger så finns ju datan redan där.
Jag tycker jag har utvecklats vä
(t+) Bra Styrbjörn! Denna behöver verkligen en knuff och önskemålet är som sagt gammalt, men fortfarande högaktuellt.
Håller med om att detta inte ska behöva göras manuellt och som ni säger så finns ju datan redan där.
Jag tycker jag har utvecklats vä