Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Micke, en sån här fråga är förstås svår att föra en detaljerad och konkret diskussion om på ett forum. Det blir ju lite av generella infallsvinklar. Just detaljerna fäller ju till slut avgörandet. Vad exakt sa säljaren? På vilket sätt gör det ont? Verkar

Ja självklart, Tibor. Jag räknade inte med att lösa problemet genom att skriva om det här på forumet.
Jag tyckte som sagt mest att det var en märklig händelse, som jag kände för att berätta om.

Men vem vet; jag kanske överreagerar, eller också har jag

Testa att skriva till generalagenten! Bifoga gärna kvittokopior på dina tidigare skoköp (om det finns). Borde verkligen ligga i deras intresse att behålla en trogen köpare

Det gäller ju också att utesluta att dina fötter och ben kan ha ändrat sig. Ibland händer det att ben och fötter ändrar sig lite. Svårt att undvika när man går från nybörjare till att ha sprungit ett antal år. Ofta kommer man någon gång till en gräns där

Att påtala problemet för Asics, eller deras representanter i Sverige, tror jag kan vara bra. De är intresserade av att deras skor håller måttet.

Själv halkade jag omkull när jag sprang en nattorientering i mitten på mars. Kompassen fick sej en smäll och

Det är problematiskt med de olika "årsmodellerna" av bla Asics.
Jag var på väg att köpa Cumulus via "distans" men avstod då
Asics inte kunde garantera ens vilken storlek mina gamla Cumulus svarade mot.

Så utifrån det kan jag inte se att det skulle vara "

Har inte lusläst alla inlägg så om nån redan nämnt detta så kan ni bortse från mitt inlägg.

Om du orkar vara lite jobbig så kan det vara ett vinnande koncept att ställa en öppen fråga till butiken på nätet där det syns, tex om de har en facebooksida elle

Kan ha missat att någon redan nämnt att Du teoretiskt sett med din tyngd "justerat" Din gamla sko efterhand efter någon "naturlig" omformning av Din fot.
Efter att ha löpt (joggat) i snart 40 år kan jag konstatera att fötterna ändrar sig ordentligt över t

Sedan kan det ju vara så som det var för mig en gång. Jag hade beställt nya skor på rea från England. På den andra turen jag sprang med dem fick jag vansinnigt ont i höger fot, i fotvalvets främre del, efter sådär tre kilometer.

Jag vilade några dagar o

12