Quote from Guest on 2 February 2008, 15:51Finns den att köpa i affär eller måste man prenumerera på den? Skulle nämligen vilja kolla i ett nummer innan man börjar prenumerera. Har inte hittat den i någon affär här i närheten, kanske bara finns i speciella affärer? Någon som vet?
Finns den att köpa i affär eller måste man prenumerera på den? Skulle nämligen vilja kolla i ett nummer innan man börjar prenumerera. Har inte hittat den i någon affär här i närheten, kanske bara finns i speciella affärer? Någon som vet?
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 16:01Den finns i affärerna.. kolla pressbyråt tex. 🙂
Den finns i affärerna.. kolla pressbyråt tex. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 16:02Okay har ju ingen sådan här i närheten därför har jag inte kollat där. ska försöka hitta en sådan då.
Okay har ju ingen sådan här i närheten därför har jag inte kollat där. ska försöka hitta en sådan då.
Quote from ellen olsson on 2 February 2008, 16:09Den finns i de flesta butiker eller kiosker med välsorterade tidningshyllor. Jag vet ingen Pressbyrå som inte har den.
Den finns i de flesta butiker eller kiosker med välsorterade tidningshyllor. Jag vet ingen Pressbyrå som inte har den.
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 16:10I min stad finns den på stadsbiblioteket. Kolla där! Finns den inte så föreslå att de börjar prenumerera på den.
I min stad finns den på stadsbiblioteket. Kolla där! Finns den inte så föreslå att de börjar prenumerera på den.
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 16:27www.press-stop.se om du vill köpa på nätet 🙂
http://www.press-stop.se om du vill köpa på nätet 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 3 February 2008, 21:38Jag har hittat RW på ICA ibland också 🙂
Jag har hittat RW på ICA ibland också 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 22:01I Uppsala har jag köpt den både på Coop Forum och Ica Maxi.
I Uppsala har jag köpt den både på Coop Forum och Ica Maxi.
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 16:15Runners är rätt lik alla de där tidningarna, Iform och den där andra (namnet försvann från huvudet)
Den är bra de första numrena, står mycket tips, nyheter i träningsvärlden och lite recept. Men efter ett tag ser man ett mönster...det återkommer...men me
Runners är rätt lik alla de där tidningarna, Iform och den där andra (namnet försvann från huvudet)
Den är bra de första numrena, står mycket tips, nyheter i träningsvärlden och lite recept. Men efter ett tag ser man ett mönster...det återkommer...men me
Quote from Elias Engqvist on 5 February 2008, 22:32Håller med Ladyn till 100%
Håller med Ladyn till 100%