Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 22:53Ni har rätt.....
kvaliteten är olika men uppläggen ungefär samma...min uppfattning iallafall..
Ni har rätt.....
kvaliteten är olika men uppläggen ungefär samma...min uppfattning iallafall..
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 22:59Klart alla tidningar har en mall, det måste de ha (organisatoriskt: de måste veta exakt vad de ska beställa för material, praktiskt: lättare att planera in sidorna, Läsvärde: Läsarna brukar bli VÄLDIGT sura om en favoritfeature i tidningen försvinner och
Klart alla tidningar har en mall, det måste de ha (organisatoriskt: de måste veta exakt vad de ska beställa för material, praktiskt: lättare att planera in sidorna, Läsvärde: Läsarna brukar bli VÄLDIGT sura om en favoritfeature i tidningen försvinner och
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 09:39Jag tycker också att Runes spalt är bäst men ibland så flummar han iväg på underliga ämnen som nu sist med blodkorv. Senaste Runners var rätt tråkig tyckte jag men där är guldkorn emellanåt.
Jag tycker också att Runes spalt är bäst men ibland så flummar han iväg på underliga ämnen som nu sist med blodkorv. Senaste Runners var rätt tråkig tyckte jag men där är guldkorn emellanåt.
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 22:05Jag har sprungit seriöst i drygt ett och ett halvt år och är på sätt och vis en grönjöling på långdistans. Nu är jag sju nummer in i en prenumeration på RW och jag tycker helt klar att den är värd priset. Håller med om att Runes spalter är riktigt bra.
D
Jag har sprungit seriöst i drygt ett och ett halvt år och är på sätt och vis en grönjöling på långdistans. Nu är jag sju nummer in i en prenumeration på RW och jag tycker helt klar att den är värd priset. Håller med om att Runes spalter är riktigt bra.
D
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 16:17Nu har jag äntligen hittat en tidning hos en pressbyrå i närheten. så ikväll blir det läsa. och så har jag köpt vätskebälte till min första riktiga långrunda i helgen.
Nu har jag äntligen hittat en tidning hos en pressbyrå i närheten. så ikväll blir det läsa. och så har jag köpt vätskebälte till min första riktiga långrunda i helgen.
Quote from Håkan Öhling on 7 February 2008, 23:02Det sämsta med RW är Rickard Kingstads(?) tips. Han är verkligen usel. Gör man tvärt emot vad han säger så blir det bättre än att föja dem...
Det sämsta med RW är Rickard Kingstads(?) tips. Han är verkligen usel. Gör man tvärt emot vad han säger så blir det bättre än att föja dem...
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 23:18Jag har aldrig noterat vem det är som skriver tipsen, men ibland har de verkligen häpnadsväckande usla tips. Antingen är det direkt fel, eller så är det nonsenstips som inte har med ämnet att göra.
Jag har aldrig noterat vem det är som skriver tipsen, men ibland har de verkligen häpnadsväckande usla tips. Antingen är det direkt fel, eller så är det nonsenstips som inte har med ämnet att göra.
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 23:34Jag gillar skarpt
- notiserna i "warmups"
- "så tränar..."
- Runes spalt, kanske inte just den om blodpudding men...
- personreportagen
- "jag är en löpare"
- serien "löparens kropp", eller vad den nu hette (var tog den vägen?)Gillar inte
- Gysi
Jag gillar skarpt
- notiserna i "warmups"
- "så tränar..."
- Runes spalt, kanske inte just den om blodpudding men...
- personreportagen
- "jag är en löpare"
- serien "löparens kropp", eller vad den nu hette (var tog den vägen?)
Gillar inte
- Gysi
Quote from ellen olsson on 12 February 2008, 07:55Runes spalt rockar! 🙂
Jag har aldrig funderat över öm det brukar vara Kingstad som producerar de sunkigaste tipsen men nu när Torbjörn påpekat att de suger så ska jag börja kolla... 🙂
Runes spalt rockar! 🙂
Jag har aldrig funderat över öm det brukar vara Kingstad som producerar de sunkigaste tipsen men nu när Torbjörn påpekat att de suger så ska jag börja kolla... 🙂