Quote from Guest on 17 January 2009, 20:20Jag skulle tycka det vore bra om det gick att se när, (dvs klockslag), mina träningskompisar registrerat sin träning.
I sig är det väl inget som behövs, det är ju bara extra lull-lull som navigator i bilen, men jag kommer på mig själv att undra när de r
Jag skulle tycka det vore bra om det gick att se när, (dvs klockslag), mina träningskompisar registrerat sin träning.
I sig är det väl inget som behövs, det är ju bara extra lull-lull som navigator i bilen, men jag kommer på mig själv att undra när de r
Quote from Camilla Höög on 17 January 2009, 20:30Den funktionen finns inte idag.
Navigator i bilen är inget extra lull-lull utan en nödvändighet. Hur tusan skulle jag annars hitta 🙂
Den funktionen finns inte idag.
Navigator i bilen är inget extra lull-lull utan en nödvändighet. Hur tusan skulle jag annars hitta 🙂
Quote from Elias Engqvist on 17 January 2009, 21:23jag tycker nog att det intressanta är när den utfördes.
jag tycker nog att det intressanta är när den utfördes.
Quote from Camilla Höög on 17 January 2009, 21:51Tänkte inte på att det efterfrågades något annat än när träningen genomfördes.
Varför är det intressant att veta när någon registrerar träning?
Tänkte inte på att det efterfrågades något annat än när träningen genomfördes.
Varför är det intressant att veta när någon registrerar träning?
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 21:58Jag gillar ändå funktionalltieten att man kan vara precis så hemlig man vill här, inga fotspår när man är inne i folks presentationer osv.
Och vill jag att folk ska veta vilken tid jag tränar, så skriver jag det i kommenteren? Skulle jag visserligen aldr
Jag gillar ändå funktionalltieten att man kan vara precis så hemlig man vill här, inga fotspår när man är inne i folks presentationer osv.
Och vill jag att folk ska veta vilken tid jag tränar, så skriver jag det i kommenteren? Skulle jag visserligen aldr
Quote from Elias Engqvist on 17 January 2009, 22:00du fyller ju i datum vad är det som är så hemligt med tidpunkt?
du fyller ju i datum vad är det som är så hemligt med tidpunkt?
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 22:02Dels, de kan hitta mönster och lista ut när jag inte är hemma?
Dels, de kan hitta mönster och lista ut när jag inte är hemma?
Quote from Camilla Höög on 17 January 2009, 22:02Om det läggs till så måste det läggas som en "Avancerad funktion", så att majoriteten slipper det eftersom de flesta är ointresserade av att se mer än det som redan finns idag under vanliga funktioner.
Om det läggs till så måste det läggas som en "Avancerad funktion", så att majoriteten slipper det eftersom de flesta är ointresserade av att se mer än det som redan finns idag under vanliga funktioner.
Quote from Camilla Höög on 17 January 2009, 22:04Enklaste sättet att se när någon inte är hemma är att sätta sig utanför och vänta tills personen har lämnat hemmet. Att gå in på Funbeat och leta mönster är en omväg och tar bra mycket längre tid.
Edit:
Om man är så paranoid så kanske enklaste sättet är
Enklaste sättet att se när någon inte är hemma är att sätta sig utanför och vänta tills personen har lämnat hemmet. Att gå in på Funbeat och leta mönster är en omväg och tar bra mycket längre tid.
Edit:
Om man är så paranoid så kanske enklaste sättet är
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 22:05Inte nödvändigtvis. 😛
Inte nödvändigtvis. 😛