Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 14:22Jag reggade nyss dagens korta å 7ka pass å lade i berättelsen in starttiden och temperaturen plus naturligtvis hur oerhört sjuk jag är idag.//Kjell.
Jag reggade nyss dagens korta å 7ka pass å lade i berättelsen in starttiden och temperaturen plus naturligtvis hur oerhört sjuk jag är idag.//Kjell.
Quote from Camilla Höög on 18 January 2009, 14:27Den enkla funktionen för att registrera när passet genomfördes, när det registrerades, vilka som var med, väder, humör och mycket mer finns redan. Använda kommentarsfältet 😉
Enda fördelen med att ha ett separat fält för det är att det skulle gå att sort
Den enkla funktionen för att registrera när passet genomfördes, när det registrerades, vilka som var med, väder, humör och mycket mer finns redan. Använda kommentarsfältet 😉
Enda fördelen med att ha ett separat fält för det är att det skulle gå att sort
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 14:55Visst. Man behöver inte ha datum för passet heller - det kan man ju också skriva i kommentarsfältet. Och passtypen. Och utrustningen. Vi behöver egentligen bara ett fält att fylla i. Om ens det - så mycket bättre blir man ju inte på att springa bara för a
Visst. Man behöver inte ha datum för passet heller - det kan man ju också skriva i kommentarsfältet. Och passtypen. Och utrustningen. Vi behöver egentligen bara ett fält att fylla i. Om ens det - så mycket bättre blir man ju inte på att springa bara för a
Quote from ellen olsson on 18 January 2009, 15:26Äntligen någon som tänker utanför ramarna! 🙂
Äntligen någon som tänker utanför ramarna! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:03Tror att jag ska regga vilken runda liksom..av mina typ fyra ordinarie.. bara för att ha koll på var jag kutade nånstans sist eller hellst.
Undrar hur myche som det finns plats att skriva i den där kommentar-rutan. Vätskemängd. Utrustning. Humör.. etc,etc
Tror att jag ska regga vilken runda liksom..av mina typ fyra ordinarie.. bara för att ha koll på var jag kutade nånstans sist eller hellst.
Undrar hur myche som det finns plats att skriva i den där kommentar-rutan. Vätskemängd. Utrustning. Humör.. etc,etc
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2009, 18:09Jag gjorde en liten test Kjell och 3000 tecken gick det in iaf - så jag gissar att du får med allt du behöver!
Jag gjorde en liten test Kjell och 3000 tecken gick det in iaf - så jag gissar att du får med allt du behöver!
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:21Hallå där mr Shapiro.!
Kul att höra av dig och tack för forskningen. Nu ska jag börja regga lite andra saker oxså i typ min träning.Faan va plats det fanns...skitkul.. Kanske du inte vet..men jag ligger faktiskt för DÖDEN just nu..(Värsta flunsan)..Få se
Hallå där mr Shapiro.!
Kul att höra av dig och tack för forskningen. Nu ska jag börja regga lite andra saker oxså i typ min träning.Faan va plats det fanns...skitkul.. Kanske du inte vet..men jag ligger faktiskt för DÖDEN just nu..(Värsta flunsan)..Få se
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2009, 22:45Regga influensa vetja!
Regga influensa vetja!
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 09:03Ja, det tar på krafterna. Krya på dig! (L)
Ja, det tar på krafterna. Krya på dig! (L)
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 17:43Shyrre...å idag är jag i det närmaste kontaktbar.!
Har reggat mina 3 rundor med starttid för varje plus temp plus att det var snömodd å så min fysiska status alt psykiska.3000 tecken låter kanon. I morgon kanske jag reggar rundans/rundornas namn oxså.//Kj
Shyrre...å idag är jag i det närmaste kontaktbar.!
Har reggat mina 3 rundor med starttid för varje plus temp plus att det var snömodd å så min fysiska status alt psykiska.3000 tecken låter kanon. I morgon kanske jag reggar rundans/rundornas namn oxså.//Kj