Quote from Guest on 17 July 2008, 15:25Är det bara jag som drar på smilbanden när det står "jag vill börja löpa" etc. För mej som fd hundägare är det något tikar gör två gånger om året vid parningstid. 🙂
Spelar ingen roll iofs, fast jag har lite kul åt det. 😀
Är det bara jag som drar på smilbanden när det står "jag vill börja löpa" etc. För mej som fd hundägare är det något tikar gör två gånger om året vid parningstid. 🙂
Spelar ingen roll iofs, fast jag har lite kul åt det. 😀
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 15:35Men "Jag är en springare" skulle också låta lite knäppt
Men "Jag är en springare" skulle också låta lite knäppt
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 15:35Jo, jag fnissar inom mig också, uppväxt med hundar som jag är. Mina föräldrar hade 4 jakthundar, tikar. Det var livat emellanåt.
Jag vill nog springa jag 🙂
Jo, jag fnissar inom mig också, uppväxt med hundar som jag är. Mina föräldrar hade 4 jakthundar, tikar. Det var livat emellanåt.
Jag vill nog springa jag 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 15:37Fast Peter, ordet "löpare" är ju ett ord och "löpa" ett annat. 🙂
Fast Peter, ordet "löpare" är ju ett ord och "löpa" ett annat. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 15:38"Jag är en löpare" fnissar jag inte åt - det är inget uttryck man använder om tikar.
Det är just "jag vill löpa", "jag löper" osv. 🙂
Fast skriv så för sjutton - jag fnissar gärna vidare. 😀
"Jag är en löpare" fnissar jag inte åt - det är inget uttryck man använder om tikar.
Det är just "jag vill löpa", "jag löper" osv. 🙂
Fast skriv så för sjutton - jag fnissar gärna vidare. 😀
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 15:38Ska vi börja använda "ränna" istället? Jag är en rännare? Jag ränner ett par gånger varje vecka?
Ska vi börja använda "ränna" istället? Jag är en rännare? Jag ränner ett par gånger varje vecka?
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 15:38Ladyn hann först.
Ladyn hann först.
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 15:44Fia-Lotta, jag förstår dig precis! Jag är på din linje.
Jag vill springa för jag är en löpare.
Jag löper däremot inte för jag är ingen hund 🙂
Fia-Lotta, jag förstår dig precis! Jag är på din linje.
Jag vill springa för jag är en löpare.
Jag löper däremot inte för jag är ingen hund 🙂
Quote from Lotta W on 17 July 2008, 15:46När jag sprang mitt första göteborgsvarv sprang jag förbi en tjej med följande text på ryggen: "normalt går jag på gatan men idag löper jag"
När jag sprang mitt första göteborgsvarv sprang jag förbi en tjej med följande text på ryggen: "normalt går jag på gatan men idag löper jag"
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 15:51LOL
Den var bra!
LOL
Den var bra!