Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 17:00Oj Stina - vilken liten snygging! (L)
Oj Stina - vilken liten snygging! (L)
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 17:02En puma
En puma
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 17:16Löpare och springare är samma pjäs. Dom står brevid Kungen och Drottningen!
Löpare och springare är samma pjäs. Dom står brevid Kungen och Drottningen!
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 17:19Står dom inte näst längst ut mellan tornet och hästen? Eller kommer jag ihåg fel???
Edit: jag hade fel - googlade. Tornet står bredvid kungen/drottningen. 🙂
Står dom inte näst längst ut mellan tornet och hästen? Eller kommer jag ihåg fel???
Edit: jag hade fel - googlade. Tornet står bredvid kungen/drottningen. 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 17 July 2008, 18:04???
???
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 18:07Schack Per! 🙂
Schack Per! 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 17 July 2008, 18:09Ja där fick du dit mig. Tur att föredrar tjejer som löper framför schack (H)
Ja där fick du dit mig. Tur att föredrar tjejer som löper framför schack (H)
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 18:19Tjejer löper inte. Dom menstruerar. Det trodde jag att du visste. Och nu ska jag ut och springa.
Tjejer löper inte. Dom menstruerar. Det trodde jag att du visste. Och nu ska jag ut och springa.
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 18:27Jag tror det var en önskedröm från Pers sida. Framför allt sinnesstämningen som löpningen för med sig. 😀 😉
Jag tror det var en önskedröm från Pers sida. Framför allt sinnesstämningen som löpningen för med sig. 😀 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 19:21däremot ligger en löpare på bordet också
och en av mina kompisar sade en gång till min hund i början av vår vänskap
"Jasså du, du känner att Tess löper " (Tess är alltså hon själv)
dvs hon jämställde sin menstruation med tikars löp
däremot ligger en löpare på bordet också
och en av mina kompisar sade en gång till min hund i början av vår vänskap
"Jasså du, du känner att Tess löper " (Tess är alltså hon själv)
dvs hon jämställde sin menstruation med tikars löp