Quote from Guest on 28 September 2010, 18:07För dig som inte skall springa Markusloppet men som ändå vill ha ett lite längre träningspass mellan SUM och KUL.
Team Wilk i samarbete med InToTheWild ger er "Tillbaka till Blå Leden". Ta chansen att få se Roslagens natur i höstskrud och spring ett lit
För dig som inte skall springa Markusloppet men som ändå vill ha ett lite längre träningspass mellan SUM och KUL.
Team Wilk i samarbete med InToTheWild ger er "Tillbaka till Blå Leden". Ta chansen att få se Roslagens natur i höstskrud och spring ett lit
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 18:17....hur tar ni er från Domarudden?
....hur tar ni er från Domarudden?
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 08:53Efter Domarudden finns det följande alternativ:
1) Gå eller jogga ner till närmaste busshållplats (ca 3 km?), buss till Åkersberga C och sedan Roslagståget in till Stockholm.
2) Gå eller jogga in till Åkersberga Centrum (ca 6km ?), tåg till Stockholm.
Efter Domarudden finns det följande alternativ:
1) Gå eller jogga ner till närmaste busshållplats (ca 3 km?), buss till Åkersberga C och sedan Roslagståget in till Stockholm.
2) Gå eller jogga in till Åkersberga Centrum (ca 6km ?), tåg till Stockholm.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 08:57Facebook-referenser för den som använder det:
Detta evenemang: http://www.facebook.com/event.php?eid=106061662791832&index=1
Team Wilk: http://www.facebook.com/pages/Stockholm-Sweden/Team-Wilk/114751941891212?ref=ts
Facebook-referenser för den som använder det:
Detta evenemang: http://www.facebook.com/event.php?eid=106061662791832&index=1
Team Wilk: http://www.facebook.com/pages/Stockholm-Sweden/Team-Wilk/114751941891212?ref=ts
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 17:38Tänkte faktiskt ta en sväng på Blå leden Waxholm-Domarudden redan nu på lördag. Har då troligen några bekant som ger skjuts in till Åkersberga.
Har du/ni sprungit den tidigare? Några tips?
Tänkte faktiskt ta en sväng på Blå leden Waxholm-Domarudden redan nu på lördag. Har då troligen några bekant som ger skjuts in till Åkersberga.
Har du/ni sprungit den tidigare? Några tips?
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:18Sprang i våras från Vaxhom till Rydbo tillsammans med Marry (intothewild.se) och Carina (carinatranar.blogspot.com), därav "Tillbaka till...".
Oftast är det bra markerat och lättsprunget. Största svårigheten var dels när vi startade i själva Vaxholm samt
Sprang i våras från Vaxhom till Rydbo tillsammans med Marry (intothewild.se) och Carina (carinatranar.blogspot.com), därav "Tillbaka till...".
Oftast är det bra markerat och lättsprunget. Största svårigheten var dels när vi startade i själva Vaxholm samt
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 20:54Då har föråkaren rekat Blå leden. Jag som inte hade några tidigare kunskaper om leden upplevde att det till och från var rätt otydliga markeringar. Speciellt mellan Kulla vägskäl och Rydbo där jag fick ta hjälp av lokalbefolkningen för att komma rätt. Tur
Då har föråkaren rekat Blå leden. Jag som inte hade några tidigare kunskaper om leden upplevde att det till och från var rätt otydliga markeringar. Speciellt mellan Kulla vägskäl och Rydbo där jag fick ta hjälp av lokalbefolkningen för att komma rätt. Tur
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 10:01Har nu uppdaterat med tider.
Har nu uppdaterat med tider.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:57Jag som bor i vaxholm och tränat på bogesund hela året är inte hemma denna dag. FUCK. Skulle kunnat varit guide. Detta är mitt favospår.
Lycka till alla, och mkt bra idé. Jag tar staffetpinnen och arra ett pass på bogesund till våren. Bogesund all in, me
Jag som bor i vaxholm och tränat på bogesund hela året är inte hemma denna dag. FUCK. Skulle kunnat varit guide. Detta är mitt favospår.
Lycka till alla, och mkt bra idé. Jag tar staffetpinnen och arra ett pass på bogesund till våren. Bogesund all in, me
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:57Ta med varma kläder ifall ni skall vänta länge vid rydbo, ett riktigt blåshål. 18 km på 2 tim och 40 min är riktigt softtempo så alla kan haka. Kul
Ta med varma kläder ifall ni skall vänta länge vid rydbo, ett riktigt blåshål. 18 km på 2 tim och 40 min är riktigt softtempo så alla kan haka. Kul