Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:18Vi kommer i Vaxholm vänta in Viberöd som kommer in 10.05.
Deltagare är: Olof Pålhagen, Peter Nilsson, Mats Dänsel, Khedron Wilk, Åsa Wilk, Arne Sköldén och troligen Mikael Åhl.
Vi kommer i Vaxholm vänta in Viberöd som kommer in 10.05.
Deltagare är: Olof Pålhagen, Peter Nilsson, Mats Dänsel, Khedron Wilk, Åsa Wilk, Arne Sköldén och troligen Mikael Åhl.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 22:53Dags att lämna en liten rapport!
Vi hade en underbart vacker dag ute i Roslagen. Det var blött, men vackert. Snön från dygnet innan låg kvar och hade bara delvis orkat smälta så det var lite vårkänsla i skogen, dropp från träden, smältvatten på stigarna,
Dags att lämna en liten rapport!
Vi hade en underbart vacker dag ute i Roslagen. Det var blött, men vackert. Snön från dygnet innan låg kvar och hade bara delvis orkat smälta så det var lite vårkänsla i skogen, dropp från träden, smältvatten på stigarna,
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 11:04Guld. Ser ut som ett skönblogg uppdatering av dig Peter. Lite snö piggar upp i det annars rätt grå bogesund så här års.;)
Guld. Ser ut som ett skönblogg uppdatering av dig Peter. Lite snö piggar upp i det annars rätt grå bogesund så här års.;)
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 11:44Glömde säga: för framtida rundor på Blå Leden finns nu ett GPS-spår uppladdat till Gpsies.com. Jag har redigerat bort våra värsta felspringningar så spåret är ung. 98% korrekt.
Glömde säga: för framtida rundor på Blå Leden finns nu ett GPS-spår uppladdat till Gpsies.com. Jag har redigerat bort våra värsta felspringningar så spåret är ung. 98% korrekt.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 13:07Tack Peter! La själv upp min (kortare) berättelse som tävlingsberättelse. Fast nu ser det visst ut som jag har tävlat istället för tränat... 🙂
Tack Peter! La själv upp min (kortare) berättelse som tävlingsberättelse. Fast nu ser det visst ut som jag har tävlat istället för tränat... 🙂