Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 13:16hade varit kul men att springa så långt helgen innan ett lopp gör en DNS för min del.
Till våren som del av mara träning kommer detta bli kanon. ser fram emot uppdatering till vårkanten.
hade varit kul men att springa så långt helgen innan ett lopp gör en DNS för min del.
Till våren som del av mara träning kommer detta bli kanon. ser fram emot uppdatering till vårkanten.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 19:01Jättekul initiativ - hade varit på för det är så härligt på Blå leden. Jag kan inte för jag är på utbildning den helgen.
Alla som tvekar häng på och få ett fint minne 🙂
Jättekul initiativ - hade varit på för det är så härligt på Blå leden. Jag kan inte för jag är på utbildning den helgen.
Alla som tvekar häng på och få ett fint minne 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:06Låter som en härlig lördag. Finns det någon karta eller så...? Ifall SMHI håller vad de lovar så blir jag nog kvar i Älta annars står jag på kajen kl 10 i Waxholm och lutar åt alt 2 för hemvägen. Kul.
Låter som en härlig lördag. Finns det någon karta eller så...? Ifall SMHI håller vad de lovar så blir jag nog kvar i Älta annars står jag på kajen kl 10 i Waxholm och lutar åt alt 2 för hemvägen. Kul.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:04Utöver anmälda ovan så är det förhoppningsvis ytterligare några som kommer med (via Facebook-länken ovan).
Ni som skall med: Ansluter ni i Vaxholm eller Rydbo?
Utöver anmälda ovan så är det förhoppningsvis ytterligare några som kommer med (via Facebook-länken ovan).
Ni som skall med: Ansluter ni i Vaxholm eller Rydbo?
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 11:00Jag ansluter på kaj i Waxholm och hoppas att vi avslutar i Åkersberga.
Garminfil? Karta? Vore kul!Ser ut att bli kalasväder på lördag 🙂
Jag ansluter på kaj i Waxholm och hoppas att vi avslutar i Åkersberga.
Garminfil? Karta? Vore kul!
Ser ut att bli kalasväder på lördag 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 13:57Hoppas också dyka upp på kajen i Waxholm på lördag morgon.
Hoppas också dyka upp på kajen i Waxholm på lördag morgon.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 14:28Jag hittar ingen karta på nätet men jag har fysiska kartor i skala 1:50000 som jag tar med mig. Kommer även att ta med första förband och värmefilt (aluminiumfilt). Bara för säkerhets skull.
Jag hittar ingen karta på nätet men jag har fysiska kartor i skala 1:50000 som jag tar med mig. Kommer även att ta med första förband och värmefilt (aluminiumfilt). Bara för säkerhets skull.
Quote from Panama B on 21 October 2010, 14:42Wikiloc?!?
http://sv.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=549312
Wikiloc?!?
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:00Alldeles för enkelt! 🙂 Tack.
Egen Garmin-fil från i somras när InToTheWild ordnade en löptur:
http://team.wilk.se/Bla_Leden_20100619.gpx
Tillägg: Hepp, det var viss bara Vaxholm-Rydbo + Rydbo-Gottsunda (det sista är inte Blå Leden).
Alldeles för enkelt! 🙂 Tack.
Egen Garmin-fil från i somras när InToTheWild ordnade en löptur:
http://team.wilk.se/Bla_Leden_20100619.gpx
Tillägg: Hepp, det var viss bara Vaxholm-Rydbo + Rydbo-Gottsunda (det sista är inte Blå Leden).
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 20:09Glöm inte de obligatoriska pussarna vid pusshuset efter ca 12 km som ni passerar strax efter ellboda då ni viker av från asfalten och stigningen uppåt mot ladvik.
"Då leden, efter att ett kort stycke gått på den gamla Vaxholmsvägen, viker av upp i skog
Glöm inte de obligatoriska pussarna vid pusshuset efter ca 12 km som ni passerar strax efter ellboda då ni viker av från asfalten och stigningen uppåt mot ladvik.
"Då leden, efter att ett kort stycke gått på den gamla Vaxholmsvägen, viker av upp i skog