Quote from Guest on 8 February 2009, 19:27Någon som har testat Iforms pulsklocka och känner att ni litar på den? Jag fick den gratis med en tidning en gång och testade den idag. Se nedan:
Test av pulsklocka.
1. Normal gång ca 100-110
2. Power walk (hård) 140
3. Löpning med knappt styrfart 160
4
Någon som har testat Iforms pulsklocka och känner att ni litar på den? Jag fick den gratis med en tidning en gång och testade den idag. Se nedan:
Test av pulsklocka.
1. Normal gång ca 100-110
2. Power walk (hård) 140
3. Löpning med knappt styrfart 160
4
Quote from ellen olsson on 8 February 2009, 19:37Du kan ta pulsen själv för att kolla om det stämmer.
Du kan ta pulsen själv för att kolla om det stämmer.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 22:09Jag hade en pulsklocka från Iform för något år sedan, och jag tyckte den höll på att skena iväg hela tiden. Men dom har väl bytt modell nu om jag inte såg fel senast jag kollade deras erbjudande?
Synd om det att man får vad man betala för stämmer, tycker
Jag hade en pulsklocka från Iform för något år sedan, och jag tyckte den höll på att skena iväg hela tiden. Men dom har väl bytt modell nu om jag inte såg fel senast jag kollade deras erbjudande?
Synd om det att man får vad man betala för stämmer, tycker
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 23:08Kolla att pulsbandet har bra kontakt. T.ex. kan man köpa gel på apoteket om inget annat hjälper. Problemet är nog inte att den räknar fel takt på de signaler den får in, räkna och tidtagning är inget komplicerat. Problemet är nog istället störningar. De s
Kolla att pulsbandet har bra kontakt. T.ex. kan man köpa gel på apoteket om inget annat hjälper. Problemet är nog inte att den räknar fel takt på de signaler den får in, räkna och tidtagning är inget komplicerat. Problemet är nog istället störningar. De s
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 17:18Med tidigare pulsklockor som jag har haft har jag märkt att nära ett järnvägsspår eller annan kraftledning vill den gärna "balla ur". Har däremot inte märkt detta fenomen på min Garmin FR 305
Med tidigare pulsklockor som jag har haft har jag märkt att nära ett järnvägsspår eller annan kraftledning vill den gärna "balla ur". Har däremot inte märkt detta fenomen på min Garmin FR 305
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 11:15Dom siffrorna låter väldigt rimliga - om man utgår från att folk är som jag ungefär 🙂
Dom två pulsklockor jag har (en gammal Polar och en Garmin FR 405) brukar mäta ungefär dom pulsnivåerna under dom ansträngningsgraderna. Så om du nöjer dig med ungefär
Dom siffrorna låter väldigt rimliga - om man utgår från att folk är som jag ungefär 🙂
Dom två pulsklockor jag har (en gammal Polar och en Garmin FR 405) brukar mäta ungefär dom pulsnivåerna under dom ansträngningsgraderna. Så om du nöjer dig med ungefär
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 11:08Jag har fått en Suunto pulsklocka med bröstrem... Problemet är att jag fattar nada av bruksanvisningen... Har nån en sådan.. Går det att bli "guidad" genom inställningarna? Jag är inte helt oteknisk- trodde jag fram tills nu (#)
Jag har fått en Suunto pulsklocka med bröstrem... Problemet är att jag fattar nada av bruksanvisningen... Har nån en sådan.. Går det att bli "guidad" genom inställningarna? Jag är inte helt oteknisk- trodde jag fram tills nu (#)
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 17:09Vilken Suunto-modell har du, Anna?
Vilken Suunto-modell har du, Anna?
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 17:49jag vet inte om det står suunto tlc eller t1c.. ?
jag vet inte om det står suunto tlc eller t1c.. ?
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 18:13Köpte en polar F11 kanon enkel bra funktioner hyfsat säken codat sändarbälte bra på tävlingar.
Köpte en polar F11 kanon enkel bra funktioner hyfsat säken codat sändarbälte bra på tävlingar.