Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 18:07Börje - Hur är T6:an?
Funderar på att köpa en sån..
Börje - Hur är T6:an?
Funderar på att köpa en sån..
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 18:25Jag har en Garmin F 305 och upplever den som mycket pålitlig. Den har aldrig skenat iväg för mig.
Test av pulsklocka.
Följande resultat får jag på den klockan:1. Normal gång ca 90-110
2. Löpning med helt obesvärad andning (nästintill "normal" andnin
Jag har en Garmin F 305 och upplever den som mycket pålitlig. Den har aldrig skenat iväg för mig.
Test av pulsklocka.
Följande resultat får jag på den klockan:
1. Normal gång ca 90-110
2. Löpning med helt obesvärad andning (nästintill "normal" andnin
Quote from Elias Engqvist on 5 March 2009, 18:47Tråden handlade egentligen om iforms gratis-klocka
Tråden handlade egentligen om iforms gratis-klocka
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 18:54ok, men hade jag öppnat en ny tråd så hade säkert "någon" länkat hit...
ok, men hade jag öppnat en ny tråd så hade säkert "någon" länkat hit...
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 18:59Mr Schapiro ville väl bara så där som i förbifarten informera om att tråden..."handlade"....om klockan....å det var då det....för lääääääne sedan....som vanligt efter ett antal inlägg så handlar den nu om något helt annat....Typ hundar utan koppel.;)
Mr Schapiro ville väl bara så där som i förbifarten informera om att tråden..."handlade"....om klockan....å det var då det....för lääääääne sedan....som vanligt efter ett antal inlägg så handlar den nu om något helt annat....Typ hundar utan koppel.;)
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 19:03Tillförlitlighet och Garmin är oförenligt med tanke på alla Garmintrådar.
Tillförlitlighet och Garmin är oförenligt med tanke på alla Garmintrådar.
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 19:12"Ge mig en Garmin och jag ska rubba jorden"...Charles Darwin.(V)
"Ge mig en Garmin och jag ska rubba jorden"...Charles Darwin.(V)
Quote from Elias Engqvist on 5 March 2009, 19:13"Ge mig en Garmin och jag blir rubbad" - tror jag det ska vara?!
"Ge mig en Garmin och jag blir rubbad" - tror jag det ska vara?!
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 22:21jag har en skitklocka från skittidningen Fitness (pren-erbjudande). enligt den pulsar jag 240 minst en gång/pass! fast sen brukar den rätta till sig - tror jag! 🙂
jag har en skitklocka från skittidningen Fitness (pren-erbjudande). enligt den pulsar jag 240 minst en gång/pass! fast sen brukar den rätta till sig - tror jag! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 22:47Shitness....!?;)
Shitness....!?;)