Quote from Guest on 24 August 2009, 14:55Jag har en fundering rörande tillskott under pass, och vet inte om jag är helt ute och cyklar...
Jag sprang en halvmara här i Örebro i lördags, och höll ett för mig hyggligt tempo och kom in på en tid som är ett par minuter bättre än jag tidigare gjort.
Jag har en fundering rörande tillskott under pass, och vet inte om jag är helt ute och cyklar...
Jag sprang en halvmara här i Örebro i lördags, och höll ett för mig hyggligt tempo och kom in på en tid som är ett par minuter bättre än jag tidigare gjort.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 15:05Vad är det i dessa tabletter?
Vad är det i dessa tabletter?
Quote from ellen olsson on 24 August 2009, 15:08EN del mineraler.
http://www.enervit.se/pdf/produktinfo.pdf
EN del mineraler.
http://www.enervit.se/pdf/produktinfo.pdf
Quote from Magnus Gelang on 24 August 2009, 15:10Mari: Inget svar på din fråga, men ville bara säga bra jobbat. Jag och sonen var funktionärer på Å-stadsloppet (antar att det var det du sprang 🙂 ) och jag tyckte ni var så himla duktiga allesammans. En del såg ju inte ens trötta ut när de passerade oss
Mari: Inget svar på din fråga, men ville bara säga bra jobbat. Jag och sonen var funktionärer på Å-stadsloppet (antar att det var det du sprang 🙂 ) och jag tyckte ni var så himla duktiga allesammans. En del såg ju inte ens trötta ut när de passerade oss
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 15:45Tack!
Ja, det var Åstadsloppet. Och det var riktigt kul att springa! Nu var jag trött efteråt, men hade nog egentligen kunnat vara tröttare om jag vågat ta i lite mer. Men då har vi ju den där diskussionen om hur man tar ut sig, som finns i en annan tråd
Tack!
Ja, det var Åstadsloppet. Och det var riktigt kul att springa! Nu var jag trött efteråt, men hade nog egentligen kunnat vara tröttare om jag vågat ta i lite mer. Men då har vi ju den där diskussionen om hur man tar ut sig, som finns i en annan tråd
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 15:48Mari, jag tror du har nyckeln till din egen fråga i ditt förra inlägg 🙂
Jag tror nämligen inte att tillskottet gjorde så mycket skillnad, däremot gör intensiteten på det man gör en väldig skillnad. Alltså, hade du tagit ut dig mer på tävlingen hade du
Mari, jag tror du har nyckeln till din egen fråga i ditt förra inlägg 🙂
Jag tror nämligen inte att tillskottet gjorde så mycket skillnad, däremot gör intensiteten på det man gör en väldig skillnad. Alltså, hade du tagit ut dig mer på tävlingen hade du
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 15:51Fast grejen är ju att jag nästan alltid har ont i baksida lår efter träning... Särskilt efter lite hårdare pass, men även efter lugna. Och jag tar inte ut mig mer på ett för mig hårt pass än jag gjorde i lördags... Så frågan är varför det skiljer sig från
Fast grejen är ju att jag nästan alltid har ont i baksida lår efter träning... Särskilt efter lite hårdare pass, men även efter lugna. Och jag tar inte ut mig mer på ett för mig hårt pass än jag gjorde i lördags... Så frågan är varför det skiljer sig från
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 16:04Var tävlingen mindre backig än träningsslinrna du kör möjligen? Varvet har ju några imponerande motlut kan man väl säga, så där är jag inte förvånad om du blev öm i bakbenen men det senare loppet känner jag inte till 🙂
Var tävlingen mindre backig än träningsslinrna du kör möjligen? Varvet har ju några imponerande motlut kan man väl säga, så där är jag inte förvånad om du blev öm i bakbenen men det senare loppet känner jag inte till 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 16:08Tror inte heller det hade nåt med Enervit-tabletterna att göra. Snarare extra bra dagsform, ibland orkar kroppen helt enkelt mer än vanligt utan att bli trött och sliten. Såklart ökar chansen för att känna sig fräsch dagen efter om man inte tog ut sig ord
Tror inte heller det hade nåt med Enervit-tabletterna att göra. Snarare extra bra dagsform, ibland orkar kroppen helt enkelt mer än vanligt utan att bli trött och sliten. Såklart ökar chansen för att känna sig fräsch dagen efter om man inte tog ut sig ord
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 16:08Jo, det är inte många backar på Åstadsloppet. Men å andra sidan är det utefter det spåret som jag ofta tränar... Göteborgsvarvet var kanske ett dåligt exempel.
Ja, jag vet inte. Tänkte bara att det hade varit bra om jag kommit på ett knep att slippa bli
Jo, det är inte många backar på Åstadsloppet. Men å andra sidan är det utefter det spåret som jag ofta tränar... Göteborgsvarvet var kanske ett dåligt exempel.
Ja, jag vet inte. Tänkte bara att det hade varit bra om jag kommit på ett knep att slippa bli