Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Nähäpp! Det funkade inte heller. Det blir samma resultat.
Allt hamnar i samma cell.

*suck* Jag vet att jag kan Excel... men det här alltså..? *grrr*.

Min version? Jo, det är:
Microsoft Office Excel 2003
Del av Microsoft Office Professional Edition 2003.

Nasty: Använder du Firefox? I så fall måste du välja Klistra in special och sen att klistra in som "text". Då kommer det nog funka bättre. (I min engelska excelversion hittar du det under Edit->Paste Special)

Okej, jag ska testa det också då. Om det inte heller funkar, så kommer det att synas *här*... 🙂

(Några sekunder senare...)
ÄSCH!! Jag har ju raderat allt i min kalender! *grr* Väntar på att Olle skickar upp min xls-fil igen, så jag kan fortsätta att t

tjejmilen

Hade också problem med formatteringen av texten. Efter lite testande i excel lyckades jag få det bra genom att spara filen som tabbavgränsad text, stänga dokumentet och sedan öppna den sparade filen igen. Det kommer upp lite frågor, men det är bara att sv

Funkar bra för mig men jag skulle vilja få med även pulsdata. Kan man visa det i listan på något sätt?

Har någon testat med OpenOffice??

(www.openoffice.org)

Till skillnad från M$ Office är OO gratis och finns på alla plattformar....

Jag provat excel-varianten lite i OO och den funkar utmärkt. Däremot har jag haft lite problem att sedan öppna filen i excel om den är omsparad i open office...

Ok, måste testas. Jag har hitills reggat på piggelino men detta kan vara värt att testa.

12