Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 09:42Jenny, du sa ju att du sprungit vilse, det är väl din runda som är ritad helt enkelt 😉
Jenny, du sa ju att du sprungit vilse, det är väl din runda som är ritad helt enkelt 😉
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 09:50Jag sprang längs med områdesgränser (gröna heldragna linjer). Där går inga vägar/stigar/etc. Det är därför det blev "off-pist", men nu vet jag bättre!
Jag sprang längs med områdesgränser (gröna heldragna linjer). Där går inga vägar/stigar/etc. Det är därför det blev "off-pist", men nu vet jag bättre!
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 12:27Jenny, vad har du gjort här? Har du laddat upp en runda från klockan eller har du ritat den i GPSies?
Jenny, vad har du gjort här? Har du laddat upp en runda från klockan eller har du ritat den i GPSies?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 12:35Jg ritade den i GPSies och allt såg bra ut, sparade och då såg det ut såhär.
Jg ritade den i GPSies och allt såg bra ut, sparade och då såg det ut såhär.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 13:05Verkligen skumt. Jag brukar rita rundor i GPSies och har aldrig drabbats av något liknande.
Verkligen skumt. Jag brukar rita rundor i GPSies och har aldrig drabbats av något liknande.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 13:20Om det händer igen ska jag försöka minnas vad jag gjorde som kan ha orsakat det. Nu lyckades jag skapa en runda oinloggad, vilket var väldigt osmart m.t.p att det då inte längre går att radera/editera när man väl sparat. *frustrerad*
Om det händer igen ska jag försöka minnas vad jag gjorde som kan ha orsakat det. Nu lyckades jag skapa en runda oinloggad, vilket var väldigt osmart m.t.p att det då inte längre går att radera/editera när man väl sparat. *frustrerad*
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 00:41Någon som vet om det går att få OSM att funka med Garmin Training Center på Win?
Någon som vet om det går att få OSM att funka med Garmin Training Center på Win?
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 08:43Ser ju väldigt intressant ut det här! Lyckades dock inte komma på hur man lägger in kartan i Garmin Training center vid första försöket (har dock inte letat info om det ännu). Kanske borde skaffa sport tracks ist...
Synd att de inte använt samma standard
Ser ju väldigt intressant ut det här! Lyckades dock inte komma på hur man lägger in kartan i Garmin Training center vid första försöket (har dock inte letat info om det ännu). Kanske borde skaffa sport tracks ist...
Synd att de inte använt samma standard
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 20:33Jag tror att jag har lagt in länk högre upp i tråden. Det finns installerare som lägger in dem så att andra garminprodukter som gtc hittar den och sedan kan man välja karta i programmet. Det lär fungera på windows också, men jag kan återkomma om det efter
Jag tror att jag har lagt in länk högre upp i tråden. Det finns installerare som lägger in dem så att andra garminprodukter som gtc hittar den och sedan kan man välja karta i programmet. Det lär fungera på windows också, men jag kan återkomma om det efter
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 07:55Testade installera och som du säger hittar GTC OSM på en gång... tack för hjälpen... 🙂
Testade installera och som du säger hittar GTC OSM på en gång... tack för hjälpen... 🙂