Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 08:27NY Times eller Kamratposten?
NY Times eller Kamratposten?
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 20:02Topeak Joe Blow Turbo fotpump är med marginal den bästa och stabilaste pump jag provat. Lycka till!
/Nicke
Topeak Joe Blow Turbo fotpump är med marginal den bästa och stabilaste pump jag provat. Lycka till!
/Nicke
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 20:06Jag har bara haft min SKS Rennradpump sedan 1977 och den fungerar utmärkt fortfarande.
Jag har bara haft min SKS Rennradpump sedan 1977 och den fungerar utmärkt fortfarande.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 20:29Tiden före världspressen, alltså.
Det står bara SKS på min (inte rennrad) och den gör det den ska. Den visar hur mycket tryck jag pumpar in i däcken. Har egentligen inte funderat på att den skulle göra mer.
Edit: Jag köpte min hos Engdahls i Göteborg oc
Tiden före världspressen, alltså.
Det står bara SKS på min (inte rennrad) och den gör det den ska. Den visar hur mycket tryck jag pumpar in i däcken. Har egentligen inte funderat på att den skulle göra mer.
Edit: Jag köpte min hos Engdahls i Göteborg oc
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 20:40Jag tycker att Blue Sky sammanfattar våra diskussioner på ett väldigt klarsynt sätt.
Vänligen
Per
Jag tycker att Blue Sky sammanfattar våra diskussioner på ett väldigt klarsynt sätt.
Vänligen
Per
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 10:58Nu har jag beställt en SKS Wese pump.
Den kommer passa bra på min Canyon hoj. 🙂
Nu har jag beställt en SKS Wese pump.
Den kommer passa bra på min Canyon hoj. 🙂