Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 14:16Som någon skrev: Värm upp ordentligt.
Man skulle kunna säga: värm upp passet igenom.Intervaller innebär för vissa max. fart eller nära inpå.
Är nog ej så klokt.Däremot fartlek, öka farten när det känns bra,
testa hur fort det går att springa utan
Som någon skrev: Värm upp ordentligt.
Man skulle kunna säga: värm upp passet igenom.
Intervaller innebär för vissa max. fart eller nära inpå.
Är nog ej så klokt.
Däremot fartlek, öka farten när det känns bra,
testa hur fort det går att springa utan
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 14:27Rättelse, i frugans disc är det Ventolin, vilket gör henne snurrig. Ni som skriver värm upp ordentligt, det är ju alltid bra att göra det. Problemet är ju att Ventolinet gör henne snurrig även om hon sitter ner efter att hon tagit det. Ingen annan som bli
Rättelse, i frugans disc är det Ventolin, vilket gör henne snurrig. Ni som skriver värm upp ordentligt, det är ju alltid bra att göra det. Problemet är ju att Ventolinet gör henne snurrig även om hon sitter ner efter att hon tagit det. Ingen annan som bli
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 14:43För mig är lösningen att börja långsamt och ju i sämre form jag är desto långsammare måste jag börja. Gå 10 min i rask takt innan du börjar springa överhuvudtaget. Börja springa på plan mark eller om benen tycker att det är ok nedför. Om det blir svårt a
För mig är lösningen att börja långsamt och ju i sämre form jag är desto långsammare måste jag börja. Gå 10 min i rask takt innan du börjar springa överhuvudtaget. Börja springa på plan mark eller om benen tycker att det är ok nedför. Om det blir svårt a
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 15:09Hej!
Jag har astma och känner av den olika mycket. Tror gifter runt om i samhället spelar stor roll för lungorna, i alla fall när det gäller mig. Om jag äter bra mat (läs så giftfri som möjligt) med detoxande effekt har jag märkt att astman trappas av. Är
Hej!
Jag har astma och känner av den olika mycket. Tror gifter runt om i samhället spelar stor roll för lungorna, i alla fall när det gäller mig. Om jag äter bra mat (läs så giftfri som möjligt) med detoxande effekt har jag märkt att astman trappas av. Är
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 15:11Jag känner också av biverkningar av luftrörsvidgande läkemedel. Bricanyl är exvis värre för mig än Ventoline, men jag har förstått att det kan vara olika för andra. Enligt www.fass.se kan man få flera olika biverkningar av Bricanyl:
"Vanliga (fler än 1 pe
Jag känner också av biverkningar av luftrörsvidgande läkemedel. Bricanyl är exvis värre för mig än Ventoline, men jag har förstått att det kan vara olika för andra. Enligt http://www.fass.se kan man få flera olika biverkningar av Bricanyl:
"Vanliga (fler än 1 pe
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 17:23Växte upp på landet, bodde nyss 15 år i villaförort. Nu i innerstaden (sthlm) har jag mycket mycket mindre besvär eftersom jag slipper det mesta av pollen. Men för mig fungerar ventolin ok utan biverknignar
Växte upp på landet, bodde nyss 15 år i villaförort. Nu i innerstaden (sthlm) har jag mycket mycket mindre besvär eftersom jag slipper det mesta av pollen. Men för mig fungerar ventolin ok utan biverknignar
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 12:21Jag har astmakänningar men har fått STOR hjälp av att endast andas genon näsan. Både in och ut och lita på att man kommer få luft. Prova 🙂
Jag har astmakänningar men har fått STOR hjälp av att endast andas genon näsan. Både in och ut och lita på att man kommer få luft. Prova 🙂