Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTips för cykeldamer- senaste Kade …
You need to log in to create posts and topics.

I senaste numret av tidningen Kadens finns en tjejspecial, dvs mycket om damspecifika cyklar (test av 6 st från 12000 kr och uppåt), kost och näring samt reportage om fd. elitcyklisten Marianne Berglund.

BILD:http://www.kadens.se/obj/docpart/d/dfbf425681

Jag funderade på att skapa en tråd om detta nummer men det har inte blivit av för jag har bara hunnit bläddra lite i den.

Synd att man tillverkar alla tjejgrejer med så mycket mycket rosa och/eller blommor. Det är iofs inte tidningens fel om alla tjejgr

Jag har sett Marianne kissa!

Respekt?

🙂
Fast jag gillar både blommigt och rosa (och svart, vitt, lila och blått) och jag tycker inte det ena behöver utesluta det andra. Jag är tjejig (även om jag mest är tant numera) och jag vill inte behöva låtsas vara som *one of the guys* när jag inte ä

De yngre gardet o Anna Karin Johansson var ett trevligt gäng i landslaget på den tiden.
Där vilade inga lessamheter o sura miner.

Tror jag inte gillar vissa rosa och blommigt helt enkelt för att jag inte passar i det. Det är ju så snyggt på vissa men min hudton är inte gjord för vårfärger utan jag är mer höst och jordnära färger... rött funkar dock så det blir väldigt mycket rött.

"Vill testa Assosbyxan (sid 90) men är rädd för att jag gillar den och jag har inte 1150 kr över just nu."

Testa den absolut inte! Jag gjorde det och är fast! Kommer aldrig att köpa något annat märke... 😉 Farligt snygga är dom oxå...

Viol kanske?

Jag är ganska bra på att hålla humöret uppe jag med (så länge jag inte har feber). Så här skrevs det om mig efter lägret i Laholm:

"Tusan vet vad några hade ätit men höga var de helt klart eller var det bara överlevnadsinstinkt? Nu skrålades hejdlöst ett