Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 10:30En sådan såg jag på CC i Lund, Sandra - kolla på den - så den finns fortfarande i kollektionen. Snygg!
En sådan såg jag på CC i Lund, Sandra - kolla på den - så den finns fortfarande i kollektionen. Snygg!
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:17Hej! Nya numret av Kadens är ju huvudet på spiken. Vi tjejer ska skita i och inte jämföra oss med killarna. Vi är olika. Så, nu är det tjejrace som gäller. Om jag är kass på att köra i backe får jag fokusera på det jag är bra på helt enkelt och inte gnäll
Hej! Nya numret av Kadens är ju huvudet på spiken. Vi tjejer ska skita i och inte jämföra oss med killarna. Vi är olika. Så, nu är det tjejrace som gäller. Om jag är kass på att köra i backe får jag fokusera på det jag är bra på helt enkelt och inte gnäll
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:20haha way2go, girl! (L)
haha way2go, girl! (L)
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:24Go girls!
Jämföra sig med andra än sig själv kan ibland få mig att tappa sugen... speciellt när jag jämför mig med heeelt fel tjejer, typ 20 år och elitmotionär eller va sjuttsingen det heter.
Fram för en kompislista utan träningstopplista!
Go girls!
Jämföra sig med andra än sig själv kan ibland få mig att tappa sugen... speciellt när jag jämför mig med heeelt fel tjejer, typ 20 år och elitmotionär eller va sjuttsingen det heter.
Fram för en kompislista utan träningstopplista!
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:27Jaaa! Show me the goods! VI ska inte stå med saft och kakor i målområdet, VI ska minnsann också få känna målgångens sötma!
Jaaa! Show me the goods! VI ska inte stå med saft och kakor i målområdet, VI ska minnsann också få känna målgångens sötma!
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:31Flucktis!
Flucktis!
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:35Kluck?
Kluck?
Quote from Ebba Johansson on 1 May 2008, 17:36Sandra H: Jag köpte också den modellen av tröja i fjol, men den svarta med blå trollslända! Hur snyggt som helst.
Håller med om att det blir lite väl tjejigt när det ska göras tjejsaker i cykelväg...fast smaken är ju som baken....
Min nya cykel är inte
Sandra H: Jag köpte också den modellen av tröja i fjol, men den svarta med blå trollslända! Hur snyggt som helst.
Håller med om att det blir lite väl tjejigt när det ska göras tjejsaker i cykelväg...fast smaken är ju som baken....
Min nya cykel är inte
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 10:39Tyker det är jättebra att det börjar komma mer och mer tränings- och friluftskläder/ utrustning som är anpassade för tjejer. Älskar t ex min ryggsäck med bärsystem som är anpassad till kvinnliga former. Att tillverkarna verkar tro att alla kvinnor gillar
Tyker det är jättebra att det börjar komma mer och mer tränings- och friluftskläder/ utrustning som är anpassade för tjejer. Älskar t ex min ryggsäck med bärsystem som är anpassad till kvinnliga former. Att tillverkarna verkar tro att alla kvinnor gillar
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 12:38Antingen är jag väldigt lättroad, eller så är det något annat, men att läsa i trådarna här får en på väldigt gott humör och många goda skratt har det bjudits på här... Tack för det, trevligt med den familjära tonen här 🙂
Antingen är jag väldigt lättroad, eller så är det något annat, men att läsa i trådarna här får en på väldigt gott humör och många goda skratt har det bjudits på här... Tack för det, trevligt med den familjära tonen här 🙂