Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 09:38Annika: Misstänkte detta :D. Tack för varningen.
Ska jobba skiten ur mig så snart jag får jobb så jag får råd.
Annika: Misstänkte detta :D. Tack för varningen.
Ska jobba skiten ur mig så snart jag får jobb så jag får råd.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 09:41AM: Ni kör för sakta helt enkelt! Hög fart ger värme och tystnad.
AM: Ni kör för sakta helt enkelt! Hög fart ger värme och tystnad.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 15:53För min del tycker jag kombinationer av rosa tillsammans med grått, vitt och/eller svart är fantastiskt vackra. Jag kanske skulle varit utrustad på annat sätt där nere... 😀
För min del tycker jag kombinationer av rosa tillsammans med grått, vitt och/eller svart är fantastiskt vackra. Jag kanske skulle varit utrustad på annat sätt där nere... 😀
Quote from j sollerman on 30 April 2008, 16:27Jag tycker också att många tjejracer är ruggigt snygga. Rosa och svart är väldigt tacksamt
Jag tycker också att många tjejracer är ruggigt snygga. Rosa och svart är väldigt tacksamt
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 16:34Du kanske kan hitta någon pojkvän på nätet.
Du kanske kan hitta någon pojkvän på nätet.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 16:37Puss på dig, David! 😉
Puss på dig, David! 😉
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 16:40Jag utgår från att du hittat någon utan P.
Annars har du P. med randiga kalsingar
Jag utgår från att du hittat någon utan P.
Annars har du P. med randiga kalsingar
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 18:51Har precis köpt Craft`s cykeltröja,svart med rosa band o 4 bakfickor.Hur skön som hellst,fast det var inslag av rosa 😉 Vilket inte är min favoritfärg alls!
Har precis köpt Craft`s cykeltröja,svart med rosa band o 4 bakfickor.Hur skön som hellst,fast det var inslag av rosa 😉 Vilket inte är min favoritfärg alls!
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 18:58Ah, det va den jag menade... pillade på den i affären. När det är så lite rosa gör det inget tycker jag men jag har så mycket svarta brallor att jag helst inte vill ha en svart tröja oxå.
Ah, det va den jag menade... pillade på den i affären. När det är så lite rosa gör det inget tycker jag men jag har så mycket svarta brallor att jag helst inte vill ha en svart tröja oxå.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 22:43Towa: Det är den enda tjejcykeltröja som jag kan tänka mig och utav de jag har hittat i stan så jag antar att vi blir lika brevid varandra;)
Towa: Det är den enda tjejcykeltröja som jag kan tänka mig och utav de jag har hittat i stan så jag antar att vi blir lika brevid varandra;)