Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:42Nu heter väl Bodenforsjäntan ...inte Jessica...men skit i det. Bra svar Jennica å jag tar bort ca 95 % av mina dubblerier på rotvall. Raka pucken rätar alltid ut målnätet typ..ehe..
Nu heter väl Bodenforsjäntan ...inte Jessica...men skit i det. Bra svar Jennica å jag tar bort ca 95 % av mina dubblerier på rotvall. Raka pucken rätar alltid ut målnätet typ..ehe..
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:43Det finns flera andra.
Sebastian Lauterbach en helt nyligen.Funbeat + Jogg är Forum för utbyte av idéer.
PS. Du är med på jogg också. Därför nämnde jag det Forumet.
På jogg förekommer dock mindre smygreklam.
Jag skrev tidigare att det är OK att tjäna
Det finns flera andra.
Sebastian Lauterbach en helt nyligen.
Funbeat + Jogg är Forum för utbyte av idéer.
PS. Du är med på jogg också. Därför nämnde jag det Forumet.
På jogg förekommer dock mindre smygreklam.
Jag skrev tidigare att det är OK att tjäna
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:46En fundering:
Hur är det med lopp man är med och arrangerar där det är anmälningsavgift - får man göra reklam för dom här eller ska det köpas reklamplats då också?
En fundering:
Hur är det med lopp man är med och arrangerar där det är anmälningsavgift - får man göra reklam för dom här eller ska det köpas reklamplats då också?
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:57Det är säkert OK att propagera för sina egna lopp så länge som de inte bedrivs i bolagsform. De allra flesta lopp organiseras dessutom av ideella föreningar.
Det är säkert OK att propagera för sina egna lopp så länge som de inte bedrivs i bolagsform. De allra flesta lopp organiseras dessutom av ideella föreningar.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 22:05Myche intressant iakttagelse Hurtbullan....."Har ni tips o några bra skor för pronerare"???? "Vilket vätskebälta är bäst"..."Vilken GPS tycker ni funkar bäst i stadstrafik"....för att då inte tala om alla= "Vilken sko är BÄST..??? Tja var går gränsen för
Myche intressant iakttagelse Hurtbullan....."Har ni tips o några bra skor för pronerare"???? "Vilket vätskebälta är bäst"..."Vilken GPS tycker ni funkar bäst i stadstrafik"....för att då inte tala om alla= "Vilken sko är BÄST..??? Tja var går gränsen för
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 22:10OBS! Jag har inga synpunkter på att det görs alltså, jag bara funderade på var gränsen går. 🙂
OBS! Jag har inga synpunkter på att det görs alltså, jag bara funderade på var gränsen går. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 22:27Nu svamlas det kanske väl mycket. Så här är det:
- Som privatperson ska man få uttala sig för- och emot vad som helst utan krav på dokumentation
- Om man som näringsidkare propagerar för sina produkter och tjänster i forum så står man under marknadsföri
Nu svamlas det kanske väl mycket. Så här är det:
- Som privatperson ska man få uttala sig för- och emot vad som helst utan krav på dokumentation
- Om man som näringsidkare propagerar för sina produkter och tjänster i forum så står man under marknadsföri
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:06Förstår inte heller varför ni hoppar på Jennica.
Hon efterlyser en tränare. Det enda tråkiga är att hon vill inte ha offentliga svar och därmed inte dela med sig av de tips hon får.
Funbeat är ju hela tiden ett forum för utbyte av frågor och i många fall
Förstår inte heller varför ni hoppar på Jennica.
Hon efterlyser en tränare. Det enda tråkiga är att hon vill inte ha offentliga svar och därmed inte dela med sig av de tips hon får.
Funbeat är ju hela tiden ett forum för utbyte av frågor och i många fall
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:27Jag tycker Mikael sammanfattar det hela mycket bra. Tackar!
Angående Jennicas specifika inlägg: Jag har inte riktigt förstått vad hennes syfte är, eller åtminstone blir jag förvirrad av att ni talar om att hon gjort reklam. Vad jag kan se så ställer hon
Jag tycker Mikael sammanfattar det hela mycket bra. Tackar!
Angående Jennicas specifika inlägg: Jag har inte riktigt förstått vad hennes syfte är, eller åtminstone blir jag förvirrad av att ni talar om att hon gjort reklam. Vad jag kan se så ställer hon