Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 20:27Ja, Brantbrink såg verkligen fint ut. Nu har jag ju massor av ställen att kolla upp 🙂
Ja, Brantbrink såg verkligen fint ut. Nu har jag ju massor av ställen att kolla upp 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 00:10Jag bor vid Brantbrink och det är kanon, spårkartor finns på lida.nu. Jag brukar springa ett spår som är 5.1 och utgå från Brantbrink. Finns också riktigt utmanande längre spår och elljusspår. Fint underlag.
Jag bor vid Brantbrink och det är kanon, spårkartor finns på lida.nu. Jag brukar springa ett spår som är 5.1 och utgå från Brantbrink. Finns också riktigt utmanande längre spår och elljusspår. Fint underlag.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 08:15Lida frilufsområde kan jag varmt rekomendera.
Ta pendeln till Tullinge och buss där ifrån. Kanske inte något du sticker iväg till en vardags kväll men på helgen är det ett fint utflyktsmål som kan kombineras med en löprunda.http://www.lida.nu/att-gora
Lida frilufsområde kan jag varmt rekomendera.
Ta pendeln till Tullinge och buss där ifrån. Kanske inte något du sticker iväg till en vardags kväll men på helgen är det ett fint utflyktsmål som kan kombineras med en löprunda.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 08:17Hade inte läst så noga de andras inlägg. Såg att de också hade föreslagit Lida. 🙂
Hade inte läst så noga de andras inlägg. Såg att de också hade föreslagit Lida. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 08:36Spännande tips angående Lida. Blir själv sugen på att hoppa på pendeln ( i Märsta) o bege mig mot Huddinge för att springa där trots att jag bor i Knivsta (16 km norr om Märsta, dvs helt i andre änden av Stockholms län)
Inte helt säker, men när vi var 5
Spännande tips angående Lida. Blir själv sugen på att hoppa på pendeln ( i Märsta) o bege mig mot Huddinge för att springa där trots att jag bor i Knivsta (16 km norr om Märsta, dvs helt i andre änden av Stockholms län)
Inte helt säker, men när vi var 5
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 11:02För den som vill ha lite längre löprundor går det faktiskt att springa mellan de här ställena som nämns i tidigare inlägg och detta utan att behöva ge sig ut på stora vägar.
Vissa sträckor kräver visserligen lite orienteringskunskaper och man ska inte va
För den som vill ha lite längre löprundor går det faktiskt att springa mellan de här ställena som nämns i tidigare inlägg och detta utan att behöva ge sig ut på stora vägar.
Vissa sträckor kräver visserligen lite orienteringskunskaper och man ska inte va
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 11:49En detaljerad karta är aldrig fel att ha. Det går att beställa bra kartor på stignivå från orienteringsklubbar m.m för självkostnadspris. (ofta inte mer än 25-30 kr!) Här hittade jag för t ex Lida http://tullingesk.se/kartor/prislista_nov_08.pdf
Den som
En detaljerad karta är aldrig fel att ha. Det går att beställa bra kartor på stignivå från orienteringsklubbar m.m för självkostnadspris. (ofta inte mer än 25-30 kr!) Här hittade jag för t ex Lida http://tullingesk.se/kartor/prislista_nov_08.pdf
Den som
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 09:06Fina grusvägar och stigar går mellan Ballingsnäs och Ågestavägen. Ganska mycket ridande men stigarna är tillräcklig breda för att inte störa varandra. Har inte orienterat mig ordentligt men tror att man kan få ihop ganska bra rundor på dessa stigar om man
Fina grusvägar och stigar går mellan Ballingsnäs och Ågestavägen. Ganska mycket ridande men stigarna är tillräcklig breda för att inte störa varandra. Har inte orienterat mig ordentligt men tror att man kan få ihop ganska bra rundor på dessa stigar om man