Quote from Guest on 26 August 2012, 12:03Tänkte skaffa ganska tunna 3/4-tights nu för användning i temperatur ner till 3-5 plusgrader. Är det kallare än så använder jag långa, varmare tights. Några förslag? Har aldrig köpt sådana förut.
Tänkte skaffa ganska tunna 3/4-tights nu för användning i temperatur ner till 3-5 plusgrader. Är det kallare än så använder jag långa, varmare tights. Några förslag? Har aldrig köpt sådana förut.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 12:13Jag sprang senaste fjällmaran i sådana här:
http://www.dynafit.com/product/clothing-1/traverse-m-3-4-tights
Jag tänkte inte på att jag hade dem på mig under hela loppet. Så det är väl ett gott betyg.
Jag sprang senaste fjällmaran i sådana här:
http://www.dynafit.com/product/clothing-1/traverse-m-3-4-tights
Jag tänkte inte på att jag hade dem på mig under hela loppet. Så det är väl ett gott betyg.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 12:15Mitt enkla råd: Köp ett par som inte är allt för dyra, som sitter skönt och som du tycker är snygga.
Det är ingen racerbil, det är en bit tyg, några sömmar och en liten ficka för husnyckeln.
Mitt enkla råd: Köp ett par som inte är allt för dyra, som sitter skönt och som du tycker är snygga.
Det är ingen racerbil, det är en bit tyg, några sömmar och en liten ficka för husnyckeln.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 12:17Jag har ett par från Stadium (deras eget märke SOC) som är väldigt sköna, och i bra kvalité för att vara ett "billigt" märke. De har en bred resår i midjan som jag tycker gör att det sitter betydligt skönare än mina två andra tights. Springer man med en s
Jag har ett par från Stadium (deras eget märke SOC) som är väldigt sköna, och i bra kvalité för att vara ett "billigt" märke. De har en bred resår i midjan som jag tycker gör att det sitter betydligt skönare än mina två andra tights. Springer man med en s
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 12:473/4-tight är toppen temperaturmässigt tycker jag. Har själv ett par från Craft som är supersköna och sitter bra runt knäna.
3/4-tight är toppen temperaturmässigt tycker jag. Har själv ett par från Craft som är supersköna och sitter bra runt knäna.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 13:14Vill man ha med sig sin telefon också så kan man med fördel springa i en cykeltröja med finfin ficka för ändamålet på ryggen. Den behöver inte heller vara av något särskilt märke, jag köpte min på rea på intersport. Snygg, bekväm och praktisk! 🙂
Vill man ha med sig sin telefon också så kan man med fördel springa i en cykeltröja med finfin ficka för ändamålet på ryggen. Den behöver inte heller vara av något särskilt märke, jag köpte min på rea på intersport. Snygg, bekväm och praktisk! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 13:38Sava, lånar tråden lite grand, hoppas att det är okay!
Jag skulle så gärna vilja ha ett par 3/4-tights, men tycker att de är obekväma vid knäna eftersom jag har ett ben som är kortare än det andra (skelett- och broskförändringar i höftleden). Skillnaden
Sava, lånar tråden lite grand, hoppas att det är okay!
Jag skulle så gärna vilja ha ett par 3/4-tights, men tycker att de är obekväma vid knäna eftersom jag har ett ben som är kortare än det andra (skelett- och broskförändringar i höftleden). Skillnaden
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 14:07Finns även i kvinnlig modell:
http://www.dynafit.com/product/clothing-1/traverse-w-3-4-tights
Hupp, nu låter jag som en försäljare:-) Men jag har inget annat med detta företaget att göra än att jag köpte ett par byxor av dem i Vålådalen. 650 kr fick jag
Finns även i kvinnlig modell:
http://www.dynafit.com/product/clothing-1/traverse-w-3-4-tights
Hupp, nu låter jag som en försäljare:-) Men jag har inget annat med detta företaget att göra än att jag köpte ett par byxor av dem i Vålådalen. 650 kr fick jag
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 14:27Tack för svar!
Är det också, som med skor, stor prisskillnad om man jämför t.ex. Wiggle med våra butiker? Brukar handla på Wiggle (t+)
Tack för svar!
Är det också, som med skor, stor prisskillnad om man jämför t.ex. Wiggle med våra butiker? Brukar handla på Wiggle (t+)
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 14:58Jenny; Jag har ett par tights från Newline med "antiglid"- resår i benslutet som nog är ungefär vad du söker. Har försökt luska lite bland sidor på nätet för att se om alla deras 3/4-tights har det, men blir inte klok.
Jenny; Jag har ett par tights från Newline med "antiglid"- resår i benslutet som nog är ungefär vad du söker. Har försökt luska lite bland sidor på nätet för att se om alla deras 3/4-tights har det, men blir inte klok.