Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips på 3/4-tights?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jenny, jag har ett par från Nike som är lite vida precis vid knäna så de glider ingenstans, på mig i alla fall, eftersom de inte sitter åt.
Dry fit heter de, såg att de har dem på Stadium.

Jag lånar också tråden lite. Har så svårt att hitta tights som är

Lina; se mitt första tips i tråden, jag tror att de skulle funka även för dina önskemål

Lina, jag har inget direkt svar, utom detta: Det är ofta skillnad på passform mellan olika märken. Mitt problem med tights är tvärtom mot ditt, det vill säga jag har spinkiga ben och en korv till överkropp, så många tights sitter för hårt i midjan på mig.

Jag har ett par nu som är Nike och de satt bra tills jag gick ner lite i vikt. Har provat en hel del olika byxor nu och det är oftast samma problem. Så är det med alla byxor jag försöker köpa, typ jeans, leggings mm. Klädskaparna tänkte visst inte på min

Då har man fått en förklaring till varför de flesta och för mig bästa löpartajtsen i min garderob är av märket Nike...

Fyndade idag ett par Adidas som satt helt ok. Inga riktiga löpartights men funkar säkert kanon att jogga i ändå. 75 kr är de helt klart värda. 🙂

Har alltid varit tajts-skeptisk, men skaffade i våras ett par 2XU kompressionstajts.
Supernöjd.

Bra pris på XXL.

http://www.swedemount.se/produkter/product/running/34-tights-men

Detta är en modell jag älskar! Har fler par av både korta 3/4 och långa!
T-shirts har dom också av skön kvalitet! Har för mej att dom kostar 249 Kr.
tyvärr ingen webbshop, men den ska vara

12