Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Exakt 7.09min snabbare 😉 Skämt å sido, har inte ens sprungit en mara....(än)... Men ärligt talat, tror jag säkert det kan göra någon minut på en mara, iaf i ett par kompressions tights som det verkligen är kompression i.

...och det är alltså därför som världseliten springer i kompressionstights?

Ser vart du vill komma Mikael. 😉 Jag trivs i mina, vad andra trivs att springa i är upp till dom. Om det ger en minut hit eller en minut dit, spelar mig ingen roll i dagsläget, eftersom jag är nybörjare och utan prylar hade jag inte ens börjat löpa, idag

Jo, jag förnekar ingen att skaffa det man tycker att man trivs i. Jag tillhör också dem som har en hel garderob full med löparprylar, inte minst ett ansenligt antal kompressionsstrumpor, som jag nån gång skaffat i tron att de skulle ge frälsning och framg

Jag köpte mina 2XU-tights för att de är så vansinnigt snygga. Att de är sköna att springa i, och håller kurvorna på plats, är bara bonus.

Men Mikael, världseliten springer ju i kompressionsstrumpor. I alla fall en del.

Har sprungit lite lätt i nåt år och det bästa köp jag gjort(efter GPS-klockan) är kompressionskläder, så himla skönt när det tajtar åt och allt håller sig på plats, nu kan jag inte tänka mig att spring utan 🙂
Det längsta jag har sprungit med dom är stra

Det är ju jag på bilden (hv) bildbevis behövs inte

buuuuuuu (t-) 😉

Johan. Kunde inte stå emot "ryckningarna" på M-C kortet, beställde igår 🙂 Spännande och lång väntan, säkert flera dagar 😉
Åsså var det 60% rabatt!!! gjorde ju inte saken svårare precis 🙂
Så tack för tipset Johan