Quote from Kicki K on 2 March 2009, 22:22Dennis:
många bokstäver för mig som inte kan att hålla reda på men de på Erlan
heter (klipt o klistrat) "Shimano Dura Ace Carbon C24"
Hur som...
Varför jag jag va nyfik om modeller är att jag har hört att i borlänge finns shimano dura ace till halva prise
Dennis:
många bokstäver för mig som inte kan att hålla reda på men de på Erlan
heter (klipt o klistrat) "Shimano Dura Ace Carbon C24"
Hur som...
Varför jag jag va nyfik om modeller är att jag har hört att i borlänge finns shimano dura ace till halva prise
Quote from Berit Bengtson on 2 March 2009, 22:24Mats . skämtade
> Nu kommer jag att kunna accelerera grymt mycket snabbare i spurternaDet var du som vägde närmare 100kg eller?
Om du, dina kläder, din cykel inkl vattenflaskor odyl väger 100kg tillsammans blir skillnaden i en 250m spurt med starthast
Mats . skämtade
> Nu kommer jag att kunna accelerera grymt mycket snabbare i spurterna
Det var du som vägde närmare 100kg eller?
Om du, dina kläder, din cykel inkl vattenflaskor odyl väger 100kg tillsammans blir skillnaden i en 250m spurt med starthast
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 22:25Då är det troligtvis 28-32 håls DA-nav som någon byggt hjul på.
Då är det troligtvis 28-32 håls DA-nav som någon byggt hjul på.
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 22:26Håkan: 19cm.. inte fy skam 🙂
Och ja, det var ett skämt...
Håkan: 19cm.. inte fy skam 🙂
Och ja, det var ett skämt...
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 22:30Skillnaden mellan seger och första förlorare behöver inte ens vara det.
Skillnaden mellan seger och första förlorare behöver inte ens vara det.
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 22:32David: Definitivt är det så. Nu tävlar inte jag, men att öka chansen att vara före polaren upp till backkrönet är även det värt en del.
David: Definitivt är det så. Nu tävlar inte jag, men att öka chansen att vara före polaren upp till backkrönet är även det värt en del.
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 22:34och då är det inte tävling?
och då är det inte tävling?
Quote from Mikaela Lexén on 2 March 2009, 22:55>Mike
DA-hjulen WH-7850-C24 finns i både kanttråd -CL och tub -TU samt -SL (av scandium för tubdäck)
WH-7850 finns i en -C50 variant med 50mm fälgprofil för tub och kanttråd (-TU & -CL).Samt alla "äldre" varianter av DA från tidigare modellserier som fo
>Mike
DA-hjulen WH-7850-C24 finns i både kanttråd -CL och tub -TU samt -SL (av scandium för tubdäck)
WH-7850 finns i en -C50 variant med 50mm fälgprofil för tub och kanttråd (-TU & -CL).
Samt alla "äldre" varianter av DA från tidigare modellserier som fo
Quote from Kicki K on 2 March 2009, 22:58aha. CL = kanttråd hade jag aldrig kommit på. Tack Dennis
aha. CL = kanttråd hade jag aldrig kommit på. Tack Dennis
Quote from ellen olsson on 2 March 2009, 23:25Det heter "clincher" på engelska...
Det heter "clincher" på engelska...