Quote from j sollerman on 1 March 2009, 19:50jag kör på klyrium sl och tycker dom gör jobbat, klara iaf sub 10 förra året på dom. Men i år är de sub 9 som gäller och då tror jag att jag behöver zipp 😉
jag kör på klyrium sl och tycker dom gör jobbat, klara iaf sub 10 förra året på dom. Men i år är de sub 9 som gäller och då tror jag att jag behöver zipp 😉
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 19:57Jepp, för Sub 9 är ett par zipp 404 minimumkvar 😉
EDIT: Visst intalar du mig detsamma när jag sitter i samma sits?
Jepp, för Sub 9 är ett par zipp 404 minimumkvar 😉
EDIT: Visst intalar du mig detsamma när jag sitter i samma sits?
Quote from j sollerman on 1 March 2009, 20:01Självklart är de så!
Självklart är de så!
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 20:10Ekernipplarna sitter i navet och inte i fälgen. Bökigt och svårt att komma till för att rikta hjulen.
Ekernipplarna sitter i navet och inte i fälgen. Bökigt och svårt att komma till för att rikta hjulen.
Quote from Elisabeth Hansson on 1 March 2009, 22:49Aha, men jag behöver hjälp om det skulle behövas riktas..så jag klarar mig!
Skulle Shimanodäcken ta mig under 10h, får det bli Zip nästa gång för att hamna under 9!
Aha, men jag behöver hjälp om det skulle behövas riktas..så jag klarar mig!
Skulle Shimanodäcken ta mig under 10h, får det bli Zip nästa gång för att hamna under 9!
Quote from ellen olsson on 1 March 2009, 22:55Shimanodäck?
Shimanodäck?
Quote from j sollerman on 2 March 2009, 15:32För att vara på säkra sidan tycker jag du ska köpa zipp redan nu
För att vara på säkra sidan tycker jag du ska köpa zipp redan nu
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 15:35Nu säljer www.zweirad-stadler.de Ksyrium elite 379 euro och Shimano RS80 för 399 euro
Nu säljer http://www.zweirad-stadler.de Ksyrium elite 379 euro och Shimano RS80 för 399 euro
Quote from Elisabeth Hansson on 2 March 2009, 18:20Nu är det bestämt. Blir RS30. Beställt och klart!
Nu är det bestämt. Blir RS30. Beställt och klart!
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 21:19Nu har även jag kommit till skott.
Landade på ett par Dura Ace C24, tror det är hjul som jag kommer att ha även på min nästa cykel. Så nu har jag hjul som kostar typ som halva cykeln. 🙂
Nu har även jag kommit till skott.
Landade på ett par Dura Ace C24, tror det är hjul som jag kommer att ha även på min nästa cykel. Så nu har jag hjul som kostar typ som halva cykeln. 🙂