Quote from j sollerman on 28 February 2009, 20:40Om du vill cykla på under 10 timmar så handlar de mer om hjulet framför än ditt eget.
Om du vill cykla på under 10 timmar så handlar de mer om hjulet framför än ditt eget.
Quote from Elisabeth Hansson on 28 February 2009, 22:06Nipplarna i navet?
Hjulet framför, där är nog lillebrosan, och jag måste ju se till att han inte försvinner i fjärran!
Nipplarna i navet?
Hjulet framför, där är nog lillebrosan, och jag måste ju se till att han inte försvinner i fjärran!
Quote from ellen olsson on 28 February 2009, 22:11Då ska du träna ordentligt och ligga nära. Nya hjul hjälper inte.
Då ska du träna ordentligt och ligga nära. Nya hjul hjälper inte.
Quote from Elisabeth Hansson on 28 February 2009, 23:55Klart nya hjul måste hjälpa..försöker få kläm på vad jag ska köpa
Klart nya hjul måste hjälpa..försöker få kläm på vad jag ska köpa
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 10:36Det låter som du har samma sjukdom som mig.
Man vet vad man vill köpa men man behöver en bra motivering till att köpa det. Så jag säger i just detta fall att ett par nya hjul kommer göra sjukt stor skillnad.
I övriga fall, även mitt eget, så är jag ganska
Det låter som du har samma sjukdom som mig.
Man vet vad man vill köpa men man behöver en bra motivering till att köpa det. Så jag säger i just detta fall att ett par nya hjul kommer göra sjukt stor skillnad.
I övriga fall, även mitt eget, så är jag ganska
Quote from Elisabeth Hansson on 1 March 2009, 17:21Tron kan ju försätta berg! Ge mig lite stöd vilket hjul jag ska köpa så kommer jag klara 10h! 😀
Tron kan ju försätta berg! Ge mig lite stöd vilket hjul jag ska köpa så kommer jag klara 10h! 😀
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 17:23Börja med vad du vill betala och sedan hittar du något lite dyrare...
Börja med vad du vill betala och sedan hittar du något lite dyrare...
Quote from Elisabeth Hansson on 1 March 2009, 19:27David, det är precis så läget är. Först var jag inne på shimano rs30, sedan ultegra sl wh-6600-g (hur man nu kan sätta ett sådant namn..). men då var du tveksam till nippeln i navet - vad nu det är- kanske du skämtar med mig aprillo?
David, det är precis så läget är. Först var jag inne på shimano rs30, sedan ultegra sl wh-6600-g (hur man nu kan sätta ett sådant namn..). men då var du tveksam till nippeln i navet - vad nu det är- kanske du skämtar med mig aprillo?
Quote from j sollerman on 1 March 2009, 19:28Zipp 404 borde göra jobbet åt dig!
Zipp 404 borde göra jobbet åt dig!
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 19:48Zipp är ju bra beprövad skit om du känner att du kan avvara dom pengarna. Annars kommer nog ett tips om Ksyrium ES snart från David.
Zipp är ju bra beprövad skit om du känner att du kan avvara dom pengarna. Annars kommer nog ett tips om Ksyrium ES snart från David.