Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 09:48Jag ska kolla, har dock alltid betalat den summan som står i brevet i SEK.
Jag ska kolla, har dock alltid betalat den summan som står i brevet i SEK.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 10:23Jag vill också betala mindre... Kan inte du köpa ut lite hjul åt mig? 🙂
Jag vill också betala mindre... Kan inte du köpa ut lite hjul åt mig? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 10:31Kollar jag på sidan så stod det IAF 14.650:- eller vad det var, men det är ju fortfarande rätt prisvärt, synd man inte har pengarna bara...
Kollar jag på sidan så stod det IAF 14.650:- eller vad det var, men det är ju fortfarande rätt prisvärt, synd man inte har pengarna bara...
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 11:27Hur är de hjulen för en tyngre cyklist. 303:orna såg jag att de främst är för en lätt cyklist, gäller detta även för 202?
Hur är de hjulen för en tyngre cyklist. 303:orna såg jag att de främst är för en lätt cyklist, gäller detta även för 202?
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 12:42Tror inte det är något för en tyngre cyklist, som mig, ISF finns det en speciell modell av de zipp-hjulen för oss tyngre. Men visst, sitter man bara och cyklar så funkar det säkert ändå, men står man upp och spurtar finns det säkert risk att du kröker dom
Tror inte det är något för en tyngre cyklist, som mig, ISF finns det en speciell modell av de zipp-hjulen för oss tyngre. Men visst, sitter man bara och cyklar så funkar det säkert ändå, men står man upp och spurtar finns det säkert risk att du kröker dom
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 15:21jag är 82 kilo kärlek på ett par 303:or, och det funkar utmärkt!
jag är 82 kilo kärlek på ett par 303:or, och det funkar utmärkt!
Quote from ellen olsson on 17 February 2009, 18:39Kent: Har du kollat dina kontoutdrag på sistone? 😉
Kent: Har du kollat dina kontoutdrag på sistone? 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 21:45Jepp, gjorde precis det, någon som vill köpa lite billiga cyklar? 😉
Jepp, gjorde precis det, någon som vill köpa lite billiga cyklar? 😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 09:31edit fel..
edit fel..
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 22:18Och BB är vilken butik?
Och BB är vilken butik?