Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:43Har funderat länge o väl på nya hjul. Det blir Ksyrium Elite, även om jag tror ett par röda Fulcrum Zero skulle vara snyggare på min Schwinn. Men inte snygga för så många tusen som det skiljer.
Har funderat länge o väl på nya hjul. Det blir Ksyrium Elite, även om jag tror ett par röda Fulcrum Zero skulle vara snyggare på min Schwinn. Men inte snygga för så många tusen som det skiljer.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:29Mats, jag tycker absolut att du ska köpa Fulcrum-hjulen om du känner för dem. De är sköna, starka och snygga. Och fyra raka VM-guld tyder väl på att de inte är så usla som en del i den här tråden verkar göra gällande...
Mats, jag tycker absolut att du ska köpa Fulcrum-hjulen om du känner för dem. De är sköna, starka och snygga. Och fyra raka VM-guld tyder väl på att de inte är så usla som en del i den här tråden verkar göra gällande...
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:30De hjulen som rullade på VM är säkert inte till salu.
De hjulen som rullade på VM är säkert inte till salu.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:34Nä, men de är ju å andra sidan begagnade nu. I butiken kan du få ett par helt nya.
Nä, men de är ju å andra sidan begagnade nu. I butiken kan du få ett par helt nya.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:37Fast de som rullade på VM är säkerligen inte maskinbyggda utan byggda av en mek och det är skillnad.
Fast de som rullade på VM är säkerligen inte maskinbyggda utan byggda av en mek och det är skillnad.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:11Jag tror inte det är så längre, varken med hjul eller cyklar. För tio-femton år sedan, ja, men inte längre. Sen är det klart att proffsen knappast får några måndagsexemplar, de har nog kollats igenom några gånger extra.
Och skulle det vara som du säger så
Jag tror inte det är så längre, varken med hjul eller cyklar. För tio-femton år sedan, ja, men inte längre. Sen är det klart att proffsen knappast får några måndagsexemplar, de har nog kollats igenom några gånger extra.
Och skulle det vara som du säger så
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:18De 255 Cerveloramarna som CSC hade 2008 var säkerligen specialbyggda efter cyklisternas o CSC:s önskemål.
De tusentalet? hjulpar som Zipp levererade var säkerligen genomgångna.
De 255 Cerveloramarna som CSC hade 2008 var säkerligen specialbyggda efter cyklisternas o CSC:s önskemål.
De tusentalet? hjulpar som Zipp levererade var säkerligen genomgångna.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:19Men om man inte har bra valla spelar det inte någon roll vilka hjul man har, om man ska hårddra det!
Men om man inte har bra valla spelar det inte någon roll vilka hjul man har, om man ska hårddra det!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:23Ann är på G ikväll :D!
Ann är på G ikväll :D!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:42Jag håller med om att det inte är hjul eller cyklar som vinner VM eller Tour de France, utan cyklister, men jag tror å andra sidan inte att de som vinner kör med skit direkt. Bland proffsen är marginalerna nog ganska små ibland. Men för 99,9 % av oss som
Jag håller med om att det inte är hjul eller cyklar som vinner VM eller Tour de France, utan cyklister, men jag tror å andra sidan inte att de som vinner kör med skit direkt. Bland proffsen är marginalerna nog ganska små ibland. Men för 99,9 % av oss som