Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:15Satt Fulcrum 5 på min cykel orginal...
Helt ok hjul.... Så 3,1 och Zero kan väl bara vara bättre 😉Roger
www.sldk.se
Stockholm Långdistansklubb
*Triathlon förbundet
*Skidförbundet
Satt Fulcrum 5 på min cykel orginal...
Helt ok hjul.... Så 3,1 och Zero kan väl bara vara bättre 😉
Roger
http://www.sldk.se
Stockholm Långdistansklubb
*Triathlon förbundet
*Skidförbundet
Quote from Berit Bengtson on 11 February 2009, 20:15Varför har du fastnat för just de Fulcrum-hjulen?
Är det utseendet eller?
För det är nog det enda som är riktigt bra med dem (om man gillar det alltså) de är inte särskilt lätta och de är inte särskilt aerodynamiska.Om du vill ha färdigbyggda hjul med S
Varför har du fastnat för just de Fulcrum-hjulen?
Är det utseendet eller?
För det är nog det enda som är riktigt bra med dem (om man gillar det alltså) de är inte särskilt lätta och de är inte särskilt aerodynamiska.
Om du vill ha färdigbyggda hjul med S
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:16Menar du då att Racing Speed är sämre? Jag känner mig lurad.
Menar du då att Racing Speed är sämre? Jag känner mig lurad.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:24Håkan: Fick tips om Fulcrum från annat håll, mest därför jag fastnade för dem.
Håkan: Fick tips om Fulcrum från annat håll, mest därför jag fastnade för dem.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:37Man ska inte underskatta utseendet.
Man ska inte underskatta utseendet.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:44Kristoffer: exakt! Estetik är viktigt i den här idrotten. (Och fika förstås)
Kristoffer: exakt! Estetik är viktigt i den här idrotten. (Och fika förstås)
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 22:16Enig, frem med de hvite sokkene igjend
Enig, frem med de hvite sokkene igjend
Quote from Mikaela Lexén on 11 February 2009, 23:46Om du vill handla av en svensk butik så är nog de mest prisvärda hjulen just nu
Shimano DA WH7850-C24-CL på Evalds MTB
http://evaldsmtb.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=14748
Om du vill handla av en svensk butik så är nog de mest prisvärda hjulen just nu
Shimano DA WH7850-C24-CL på Evalds MTB
http://evaldsmtb.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=14748
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 23:48Campa Neutron funkar bra för mig som träningshjul, går även tälva på om de regnar ocm man inte vill ta kolfiberhjulen.
Att Bäckstedt vann Paris-Roubaix på såna säger väl en del om vad de klarar (H)
Campa Neutron funkar bra för mig som träningshjul, går även tälva på om de regnar ocm man inte vill ta kolfiberhjulen.
Att Bäckstedt vann Paris-Roubaix på såna säger väl en del om vad de klarar (H)
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 18:27Jag cyklar på Fulcrum Racing 1 och är grymt nöjd.Sköna, hyffsat lätta och snygga! Om de är prisvärdast i klassen låter jag däremot vara osagt.
Eftersom du väger lite grann så tror jag att dom passar dig, de är grymt styva och har ingen övre viktbegränsnin
Jag cyklar på Fulcrum Racing 1 och är grymt nöjd.Sköna, hyffsat lätta och snygga! Om de är prisvärdast i klassen låter jag däremot vara osagt.
Eftersom du väger lite grann så tror jag att dom passar dig, de är grymt styva och har ingen övre viktbegränsnin