Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 22:19bikebuster, www.bikebuster.se
bikebuster, http://www.bikebuster.se
Quote from Elisabeth Hansson on 28 February 2009, 16:41Hej, funderar på att uppgradera min Columbus Vola med ett par nya hjul. Det sitter ett par ProLite på den idag, är väl instegshjul kan jag tänka mig. Funderar på att köpaett par Shimano RS30. Kan det vara ett lämpligt lft för en motionär?
Hej, funderar på att uppgradera min Columbus Vola med ett par nya hjul. Det sitter ett par ProLite på den idag, är väl instegshjul kan jag tänka mig. Funderar på att köpaett par Shimano RS30. Kan det vara ett lämpligt lft för en motionär?
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 17:00Spara ihop mer pengar och köp bättre hjul än så när du uppgraderar.
Spara ihop mer pengar och köp bättre hjul än så när du uppgraderar.
Quote from ellen olsson on 28 February 2009, 18:55Ett byta från de ProLitehjul som sitter på till ett par Shimano RS30 känns inte som en uppgradering...
Ett byta från de ProLitehjul som sitter på till ett par Shimano RS30 känns inte som en uppgradering...
Quote from Elisabeth Hansson on 28 February 2009, 19:35David, vad rekommenderar du i så fall till en motionär som siktar på 10 timmar runt Vättern?
David, vad rekommenderar du i så fall till en motionär som siktar på 10 timmar runt Vättern?
Quote from ellen olsson on 28 February 2009, 19:36En kompis till mig körde på under 9h med originalhjulen till Volan så du behöver inte byta hjul för att komma under 10h... 🙂
En kompis till mig körde på under 9h med originalhjulen till Volan så du behöver inte byta hjul för att komma under 10h... 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 19:40Jag tycker inte att det är lönt att köpa några nya hjul om du inte lägger upp minst fyra tusen. Skillnaden kan inte vara stor mellan de du har och vad du köper annars.
Jag tycker inte att det är lönt att köpa några nya hjul om du inte lägger upp minst fyra tusen. Skillnaden kan inte vara stor mellan de du har och vad du köper annars.
Quote from Elisabeth Hansson on 28 February 2009, 19:50ok, vad sägs om shimano ultegra sl wh-6600-g? Behöver den hjälp jag kan få för att komma under 10 timmar....
ok, vad sägs om shimano ultegra sl wh-6600-g? Behöver den hjälp jag kan få för att komma under 10 timmar....
Quote from Elisabeth Hansson on 28 February 2009, 19:50ok, vad sägs om shimano ultegra sl wh-6600-g? Behöver den hjälp jag kan få för att komma under 10 timmar....
ok, vad sägs om shimano ultegra sl wh-6600-g? Behöver den hjälp jag kan få för att komma under 10 timmar....
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 19:59Jag gillar inte nipplarna i navet. Det är något som Shimano har slutat med också...
Jag gillar inte nipplarna i navet. Det är något som Shimano har slutat med också...