Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 13:37Jag har en nathan, används om jag vill ha lite grejer med. Bra för mig som är liten. Har testat andra ryggsäckar och vätskebälten men det brukar inte fungera på min barnrygg.
Har också Perfektas bälte som jag spänner över höften, har aldrig snurrat.
Jag har en nathan, används om jag vill ha lite grejer med. Bra för mig som är liten. Har testat andra ryggsäckar och vätskebälten men det brukar inte fungera på min barnrygg.
Har också Perfektas bälte som jag spänner över höften, har aldrig snurrat.
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 13:42Anna-Lisa: Det låter ju bra. Jag har nog också lite "barnrygg" när jag tänker efter, är ganska klent byggd 🙂
När jag sätter vätskebälte på höften annars så åker det upp efter en stund, men då har jag inte prövat sånt med elastiskt band, utan sånt man s
Anna-Lisa: Det låter ju bra. Jag har nog också lite "barnrygg" när jag tänker efter, är ganska klent byggd 🙂
När jag sätter vätskebälte på höften annars så åker det upp efter en stund, men då har jag inte prövat sånt med elastiskt band, utan sånt man s
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 13:45Förstår samma händer på mig med andra bälten Perfektas kan jag dock dra åt så pass hårt att det inte glider. Efter 25-30 k kan det dock ge en del skav.
Förstår samma händer på mig med andra bälten Perfektas kan jag dock dra åt så pass hårt att det inte glider. Efter 25-30 k kan det dock ge en del skav.
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 11 November 2012, 13:50Jag är också liten och brukar ha problem med utrustning ibland. För mig fungerar perfekta bra, har ett 4 och ett 8-flaskors. Kan ibland snurra kanske en kvarts varv under ett längre pass, men inget som stör mig. Det är inte så att man hela tiden måste hål
Jag är också liten och brukar ha problem med utrustning ibland. För mig fungerar perfekta bra, har ett 4 och ett 8-flaskors. Kan ibland snurra kanske en kvarts varv under ett längre pass, men inget som stör mig. Det är inte så att man hela tiden måste hål
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 15:22En liten justering bara - Anna-Lisa har Nathan HPL 020, inte Intensity. Men Intensity är mindre och sitter säkert ännu bättre 🙂
En liten justering bara - Anna-Lisa har Nathan HPL 020, inte Intensity. Men Intensity är mindre och sitter säkert ännu bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 14:41Hej! Jag funderar också på att köpa en väst med vätskesystem, sådant där man har två halvliters flaskor framme vid bröstet t.ex ultimate direction SJ race vest. Undrar just hur det känns med flaskorna mot brösten för oss kvinnor? Någon som har testat?
Hej! Jag funderar också på att köpa en väst med vätskesystem, sådant där man har två halvliters flaskor framme vid bröstet t.ex ultimate direction SJ race vest. Undrar just hur det känns med flaskorna mot brösten för oss kvinnor? Någon som har testat?
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 15:56Läste Ultraspire först, men det var ju inte det du skrev 🙂
Den här sitter annars väldigt bra, även på kurvigare kvinnor. Tunn, lätt, följsam, andas och rymmer 2L vatten om man vill.http://ultraspire.com/product/alpha/
BILD:http://ultraspire.com/wp-co
Läste Ultraspire först, men det var ju inte det du skrev 🙂
Den här sitter annars väldigt bra, även på kurvigare kvinnor. Tunn, lätt, följsam, andas och rymmer 2L vatten om man vill.