Quote from Berit Bengtson on 2 September 2009, 22:49Mätningar visar att Mavic Ksyrium Elite är tyngre, dyrare men oxå flexigare än hjul byggda av standarddelar.
Hos http://www.poison-bikes.de kan man speca sina egna hjul av standarddelar.
Jag beställde ett par billiga hjul till pendlarcykeln där i vintras
Mätningar visar att Mavic Ksyrium Elite är tyngre, dyrare men oxå flexigare än hjul byggda av standarddelar.
Hos http://www.poison-bikes.de kan man speca sina egna hjul av standarddelar.
Jag beställde ett par billiga hjul till pendlarcykeln där i vintras
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 22:53Hade en cykel med ett par lite äldre Mavic Ksyrium SL på. Köpte den begagnad o hade inte den så länge, men de verkade väldigt starka o stadiga
Hade en cykel med ett par lite äldre Mavic Ksyrium SL på. Köpte den begagnad o hade inte den så länge, men de verkade väldigt starka o stadiga
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 22:55Hur är det att köra på gatsten med CXP33?
Hur är det att köra på gatsten med CXP33?
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 08:40Kan bara instämma i HåkanC:s erfarenhet av Poison-Bike. Har ett par OpenPro fälgar med Ultegra nav därifrån som var bra byggda. Har kört dem ganska mycket på CX:en (mycket grusväg) och i vintras och de har hållit sig raka och fina trots hård behandliing.
Kan bara instämma i HåkanC:s erfarenhet av Poison-Bike. Har ett par OpenPro fälgar med Ultegra nav därifrån som var bra byggda. Har kört dem ganska mycket på CX:en (mycket grusväg) och i vintras och de har hållit sig raka och fina trots hård behandliing.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:55Tack för alla kommentarer/tips
ska man vara säker på att det håller i framtiden
så lutar det åt att bygga ett par hjul
Tack för alla kommentarer/tips
ska man vara säker på att det håller i framtiden
så lutar det åt att bygga ett par hjul
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 16:00Alla hjul är byggda.
Alla hjul är byggda.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 16:48Sant men du vet nog vad jag menade.... 😉
Sant men du vet nog vad jag menade.... 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 16:56Köp ett par Pete Matthews eller Harry Rowlandshjul. Så får du några som håller eftersom de bygger efter ändamål och pilot.
Köp ett par Pete Matthews eller Harry Rowlandshjul. Så får du några som håller eftersom de bygger efter ändamål och pilot.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 19:10Låter dyrt, så det har jag förmodligen inte råd med....
Låter dyrt, så det har jag förmodligen inte råd med....
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 19:17Det vet du inte ifall du inte gör en förfrågan?
Det vet du inte ifall du inte gör en förfrågan?