Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 19:38Håller absolut med Maria D. Testa dig fram så löser det sig automagiskt med tiden. Jag själv har bara sprungit några få år, och i början kände jag mig ganska förvirrad, nu har det visat sig ganska väl vad jag behöver och tycker om. Hade aldrig kunnat giss
Håller absolut med Maria D. Testa dig fram så löser det sig automagiskt med tiden. Jag själv har bara sprungit några få år, och i början kände jag mig ganska förvirrad, nu har det visat sig ganska väl vad jag behöver och tycker om. Hade aldrig kunnat giss
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 08:37Nu ska HM sälja löpartajts etc också - de har redan andra träningskläder.
Nu ska HM sälja löpartajts etc också - de har redan andra träningskläder.
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 12:52HM har sålt löparkläder ett ganska bra tag nu, jag har köpt en del och är nöjd. 🙂
HM har sålt löparkläder ett ganska bra tag nu, jag har köpt en del och är nöjd. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 11:32Ullmax för deras ullsockor och Supersoft merinounderställ!!!
Men det lät på TS som om hon bestämt sej för att inte springa i vinter?
Ullmax för deras ullsockor och Supersoft merinounderställ!!!
Men det lät på TS som om hon bestämt sej för att inte springa i vinter?
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 18:47Nu har jag handlat in lite på rea som jag testat och känner mig nöjd med. Så här jag ni inlägget till min blogg där jag lagt ut det jag handlat! 🙂 Tack för alla tips jag fått!
http://bokstavsmama.blogspot.se/2013/01/nu-ar-jag-redo.html
Nu har jag handlat in lite på rea som jag testat och känner mig nöjd med. Så här jag ni inlägget till min blogg där jag lagt ut det jag handlat! 🙂 Tack för alla tips jag fått!
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 19:41Vilka fina kläder du valt, jag lovar att det kommer känns bättre att träna i dem 🙂
Och vilken fin familj du har!
Vilka fina kläder du valt, jag lovar att det kommer känns bättre att träna i dem 🙂
Och vilken fin familj du har!
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 20:16Man får nog testa sig fram en hel del, är så olika vad som passar bäst.
HMs träningskläder, till exempel, har för min del genererat skavsår i armhålorna och sådant otrevligt som man gärna slipper!
Man får nog testa sig fram en hel del, är så olika vad som passar bäst.
HMs träningskläder, till exempel, har för min del genererat skavsår i armhålorna och sådant otrevligt som man gärna slipper!
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 20:16Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 23:18Tack, Camilla 🙂 Jag är glad över att ha min underbara familj och jag känner mig verkligen ännu mer pepp på att träna nu när jag har dom fina kläderna 🙂
Tack, Camilla 🙂 Jag är glad över att ha min underbara familj och jag känner mig verkligen ännu mer pepp på att träna nu när jag har dom fina kläderna 🙂