Quote from Guest on 18 November 2012, 12:51Har beslutat mig för att börja med löpning och då kortare sträckor på runt 5 km. Huvudsakligen för att komma i form men även för att jag har lovat att delta i ett kortare lopp till våren. Problemet är att garderoben är tom - senast jag tränade någorlunda
Har beslutat mig för att börja med löpning och då kortare sträckor på runt 5 km. Huvudsakligen för att komma i form men även för att jag har lovat att delta i ett kortare lopp till våren. Problemet är att garderoben är tom - senast jag tränade någorlunda
Quote from Tini Kjellin on 18 November 2012, 13:01Mitt tips är att gå till en löparbutik och prova. Det finns säkert flera tights som passar men de kan ha egenheter i form av sömmar som sitter konstigt eller liknande. Jag vet att jag ratade ett par i övrigt bekväma tights för att de hade en söm som stram
Mitt tips är att gå till en löparbutik och prova. Det finns säkert flera tights som passar men de kan ha egenheter i form av sömmar som sitter konstigt eller liknande. Jag vet att jag ratade ett par i övrigt bekväma tights för att de hade en söm som stram
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 15:35Som sagts ovan så är passformen individuell.
Men jag rekommenderar dig att prova SOC på Stadium. Vettiga priser. Jag har en hel del olika plagg i detta märke och har inte varit missnöjd med något. Mina tights köpte jag för 3 år sen och de håller fortfara
Som sagts ovan så är passformen individuell.
Men jag rekommenderar dig att prova SOC på Stadium. Vettiga priser. Jag har en hel del olika plagg i detta märke och har inte varit missnöjd med något. Mina tights köpte jag för 3 år sen och de håller fortfara
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 15:36Köp inte för tjocka om du vill använda dem på våren. Funkar bra att ha underställsbyxor under när det är kallt.
Köp inte för tjocka om du vill använda dem på våren. Funkar bra att ha underställsbyxor under när det är kallt.
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 18:09Riktiga vintertights har dubbla lager och med vindtät framsida. Bra val vid underkylt regn, snödrev och isiga vindar. Jag har ett par rejält dyra Adidas och ett par betydligt mer överkomliga SOC. Faktum är att jag gillar de senare bättre.
Riktiga vintertights har dubbla lager och med vindtät framsida. Bra val vid underkylt regn, snödrev och isiga vindar. Jag har ett par rejält dyra Adidas och ett par betydligt mer överkomliga SOC. Faktum är att jag gillar de senare bättre.
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 18:29Jag har ett par höst-vårbrallor som är lite flossade på insidan. Dom är lagom nu om jag springer lugna långpass. Sedan har jag det tunga artilleriet i form av ett par Gore windstopper. Dom behövs ingenting under, hur kallt det än är nästan.
Jag har ett par höst-vårbrallor som är lite flossade på insidan. Dom är lagom nu om jag springer lugna långpass. Sedan har jag det tunga artilleriet i form av ett par Gore windstopper. Dom behövs ingenting under, hur kallt det än är nästan.
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 18:37Jag har ett par tights som sitter typ tight.
🙂
Är det verkligen möjligt att ha underställ under tightsen?
Borde jag köpt tights som inte sitter typ tight?Jepp,jag är nybörjare och har använt mina nyinköpta tights ca 7 ggr.
Jag har ett par tights som sitter typ tight.
🙂
Är det verkligen möjligt att ha underställ under tightsen?
Borde jag köpt tights som inte sitter typ tight?
Jepp,jag är nybörjare och har använt mina nyinköpta tights ca 7 ggr.
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 19:14Inga problem. Mina sitter tight (är ju skönast så) och det funkar jättebra att ha långkallingar under. Själv har jag ofta endast yllemamelucker då det är rumpan som mest blir kall.
Jag har haft ett par s.k. vintertights med vindskydd över knäna, men var d
Inga problem. Mina sitter tight (är ju skönast så) och det funkar jättebra att ha långkallingar under. Själv har jag ofta endast yllemamelucker då det är rumpan som mest blir kall.
Jag har haft ett par s.k. vintertights med vindskydd över knäna, men var d
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 19:32Jag har ett par Helly Hansentights som jag fick i födelsepresent för något år sen. Mycket tajta, men riktigt jävla sköna att springa i!
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Jag har ett par Helly Hansentights som jag fick i födelsepresent för något år sen. Mycket tajta, men riktigt jävla sköna att springa i!
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 20:25Lisa,då ska jag prova underställ först så att jag inte köper ett par vintertights i onödan.
Tack.
(t+)
Lisa,då ska jag prova underställ först så att jag inte köper ett par vintertights i onödan.
Tack.
(t+)