Quote from Guest on 16 July 2011, 14:22Skor är kul. Just nu springer jag mest i Saucony Kinvara, framförallt på längre sträckor. Annars har jag också VFF KSO och Mizuno Universe 3. Trevliga skor allihopa men det jag saknar är en sko som är liiite lättare och med liiite mindre dämpning än Kinva
Skor är kul. Just nu springer jag mest i Saucony Kinvara, framförallt på längre sträckor. Annars har jag också VFF KSO och Mizuno Universe 3. Trevliga skor allihopa men det jag saknar är en sko som är liiite lättare och med liiite mindre dämpning än Kinva
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 14:32New Balance Minimus Road kanske.
Har även Kinvaran och det är skillnad i dämpning.
New Balance Minimus Road kanske.
Har även Kinvaran och det är skillnad i dämpning.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 15:09Är störtförtjust i mina Adidas Adizero Aegis. 255 gram. Springer med dom överallt utom i lera.
Är störtförtjust i mina Adidas Adizero Aegis. 255 gram. Springer med dom överallt utom i lera.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 15:09Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 15:09Trippelpost!!!
Trippelpost!!!
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 15:32Puma Complete Roadracer är en kanonsko, lite lättare och mera mockasinkänsla än Kinvara.
Puma Complete Roadracer är en kanonsko, lite lättare och mera mockasinkänsla än Kinvara.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 19:25Tack för bra tips!
Jag förstår varför Adizero är poppis. Verkar grymma men tyvärr lite för smala för mina, av barfotalöpning breddade, fötter. Road racer 3 har jag ju faktiskt testat i butik. Härligt sköna - ska nog satsa på dem nu. Och de är ju lite lät
Tack för bra tips!
Jag förstår varför Adizero är poppis. Verkar grymma men tyvärr lite för smala för mina, av barfotalöpning breddade, fötter. Road racer 3 har jag ju faktiskt testat i butik. Härligt sköna - ska nog satsa på dem nu. Och de är ju lite lät
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 19:51Har du Minimus Road?
Köp båda utomlands.
Samma pris som för ett par i Sverige.
Har du Minimus Road?
Köp båda utomlands.
Samma pris som för ett par i Sverige.
Quote from Elias Engqvist on 16 July 2011, 20:09Saucony Hattori - har precis köpt och sprungit mitt första pass - de är som mockasiner 🙂 Jättesköna!
BILD:http://runranrun.com/wp-content/uploads/2011/03/saucony-hattori-1.jpg
Saucony Hattori - har precis köpt och sprungit mitt första pass - de är som mockasiner 🙂 Jättesköna!
BILD:http://runranrun.com/wp-content/uploads/2011/03/saucony-hattori-1.jpg
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 22:18KG: nej, men jag funderar på att köpa trailskon. Men helst skulle jag vilja prova den före köpet. Är så trist att skicka tillbaka skor till Wiggle och dyl. Skulle i och för sig vilja ha dem redan nu så jag kan springa in dem före en löparresa till Tyrolen
KG: nej, men jag funderar på att köpa trailskon. Men helst skulle jag vilja prova den före köpet. Är så trist att skicka tillbaka skor till Wiggle och dyl. Skulle i och för sig vilja ha dem redan nu så jag kan springa in dem före en löparresa till Tyrolen