Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips på lätt sko?
You need to log in to create posts and topics.

Skor är kul. Just nu springer jag mest i Saucony Kinvara, framförallt på längre sträckor. Annars har jag också VFF KSO och Mizuno Universe 3. Trevliga skor allihopa men det jag saknar är en sko som är liiite lättare och med liiite mindre dämpning än Kinva

New Balance Minimus Road kanske.

Har även Kinvaran och det är skillnad i dämpning.

Är störtförtjust i mina Adidas Adizero Aegis. 255 gram. Springer med dom överallt utom i lera.

Dubbelpost

Trippelpost!!!

Puma Complete Roadracer är en kanonsko, lite lättare och mera mockasinkänsla än Kinvara.

Tack för bra tips!

Jag förstår varför Adizero är poppis. Verkar grymma men tyvärr lite för smala för mina, av barfotalöpning breddade, fötter. Road racer 3 har jag ju faktiskt testat i butik. Härligt sköna - ska nog satsa på dem nu. Och de är ju lite lät

Har du Minimus Road?

Köp båda utomlands.
Samma pris som för ett par i Sverige.

Saucony Hattori - har precis köpt och sprungit mitt första pass - de är som mockasiner 🙂 Jättesköna!

BILD:http://runranrun.com/wp-content/uploads/2011/03/saucony-hattori-1.jpg

KG: nej, men jag funderar på att köpa trailskon. Men helst skulle jag vilja prova den före köpet. Är så trist att skicka tillbaka skor till Wiggle och dyl. Skulle i och för sig vilja ha dem redan nu så jag kan springa in dem före en löparresa till Tyrolen