Quote from Elias Engqvist on 16 July 2011, 22:26Ja, ute i min farstu 🙂
Sen kan man köpa den från http://www.apex-sports.co.uk/search/gs/hattori
Det gjorde jag!
Ja, ute i min farstu 🙂
Sen kan man köpa den från http://www.apex-sports.co.uk/search/gs/hattori
Det gjorde jag!
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 22:27Merrell Trail Glove finns i Sverige.
Den är ganska så lik New Balance Minimus Trail.
PS. Jag har vant mig vid att springa i för stora skor.
Bonus. Inga blåsor - inga skav.Skall du springa iTyrolen så bör det betyda mycket upp och ner.
Då brukar d
Merrell Trail Glove finns i Sverige.
Den är ganska så lik New Balance Minimus Trail.
PS. Jag har vant mig vid att springa i för stora skor.
Bonus. Inga blåsor - inga skav.
Skall du springa iTyrolen så bör det betyda mycket upp och ner.
Då brukar d
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 22:33Saucony Hattori finns i Sverige med. Kan ju alltid vara bra att testa så att dom passar bra innan ett ev köp. Vet dock inte om dom finns just där du bor?
Saucony Hattori finns i Sverige med. Kan ju alltid vara bra att testa så att dom passar bra innan ett ev köp. Vet dock inte om dom finns just där du bor?
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 22:47Brooks T7 Racer
Brooks T7 Racer
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 09:10Christer: 75 pund + frakt ser jag. Kostar 900 på löplabbets webshop. I det närmaste samma pris. I det här fallet 😉
Christer: 75 pund + frakt ser jag. Kostar 900 på löplabbets webshop. I det närmaste samma pris. I det här fallet 😉
Quote from Elias Engqvist on 17 July 2011, 09:46Nej nej - apex lägger inte på nån frakt (eller nåt annat) WYSIWYG!
Edit: Så c:a 785 SEK är det!
Nej nej - apex lägger inte på nån frakt (eller nåt annat) WYSIWYG!
Edit: Så c:a 785 SEK är det!
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 10:09Jag provade faktiskt Hattori i samband med Gbg-varvet. De hade ett ex som "teaser" och den verkar intressant. Det låter som om jag borde äntra cykeln och bege mig till ett Löplab inne i stan (sthlm)!
Jag provade faktiskt Hattori i samband med Gbg-varvet. De hade ett ex som "teaser" och den verkar intressant. Det låter som om jag borde äntra cykeln och bege mig till ett Löplab inne i stan (sthlm)!
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 10:33Jörgen: Brooks-skon är ju en riktig lättviktare men (har visserligen bara sett den på bild) den ser ut att vara ganska "hälig", om uttrycket tillåts?
Jörgen: Brooks-skon är ju en riktig lättviktare men (har visserligen bara sett den på bild) den ser ut att vara ganska "hälig", om uttrycket tillåts?
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 11:35Brooks dojorna har ungefär samma drop som Adizero, men det är en tunnare sko och framförallt mjukare, kanske inte så bra grusko ..
Gjorde en sammanställning på tjocklek på häl och framfot på några av dojorna som diskuterats här plus Lunaracer och Piranh
Brooks dojorna har ungefär samma drop som Adizero, men det är en tunnare sko och framförallt mjukare, kanske inte så bra grusko ..
Gjorde en sammanställning på tjocklek på häl och framfot på några av dojorna som diskuterats här plus Lunaracer och Piranh
Quote from Elias Engqvist on 17 July 2011, 14:01Vilka Adizero pratar du om - halva adidas sortiment heter adizero!
Vilka Adizero pratar du om - halva adidas sortiment heter adizero!