Quote from Guest on 10 March 2015, 22:19Klockan ska klara följande:
- Mäta tid och säga till efter förprogrammerade intervall som kan skilja sig i längd under programmet och kunna ställas in i en upplösning på minst 30 sec. (tex. piper klockan till efter 60 sec, sen efter ytligare 90 sec, sen
Klockan ska klara följande:
- Mäta tid och säga till efter förprogrammerade intervall som kan skilja sig i längd under programmet och kunna ställas in i en upplösning på minst 30 sec. (tex. piper klockan till efter 60 sec, sen efter ytligare 90 sec, sen
Quote from Funbeat user on 10 March 2015, 22:29Intressant fråga, följer med spänning när svaren kommer in.
Känns inte som en mycket enkel klocka. Min kostade 2.300 kr och den klarar inte av allt du vill ha!
Intressant fråga, följer med spänning när svaren kommer in.
Känns inte som en mycket enkel klocka. Min kostade 2.300 kr och den klarar inte av allt du vill ha!
Quote from Funbeat user on 11 March 2015, 00:09Jag skulle också säga att det du beskriver inte är någon särskilt enkel klocka.
Kolla upp Garmin Forerunner 210. Det är en äldre modell, som därför går att köpa billigt (en dryg tusenlapp).
Jag skulle också säga att det du beskriver inte är någon särskilt enkel klocka.
Kolla upp Garmin Forerunner 210. Det är en äldre modell, som därför går att köpa billigt (en dryg tusenlapp).
Quote from Elias Engqvist on 11 March 2015, 14:16En relativt avancerad klocka! Kan man verkligen programmera intervallpass direkt på en garmin klocka (jag använder iaf datorn, mindre pilligt!)
En relativt avancerad klocka! Kan man verkligen programmera intervallpass direkt på en garmin klocka (jag använder iaf datorn, mindre pilligt!)
Quote from Funbeat user on 11 March 2015, 14:31Kan och kan, det går att lägga in intervallpass direkt på en garminklocka men det är förbenat pilligt att göra det. Jag föredrar att använda datorn, alla dagar i veckan.
Jag *tror* att 920XT klarar allt ovan (jag har inte utforskat den helt), men den ko
Kan och kan, det går att lägga in intervallpass direkt på en garminklocka men det är förbenat pilligt att göra det. Jag föredrar att använda datorn, alla dagar i veckan.
Jag *tror* att 920XT klarar allt ovan (jag har inte utforskat den helt), men den ko
Quote from Funbeat user on 11 March 2015, 14:40Kanske titeln på inlägget var ironiskt menat? 🙂
Kanske titeln på inlägget var ironiskt menat? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2015, 15:10På 910XT gick det att programmera egna intervallpass direkt i klockan, på ett sätt som TS efterfrågar. Det var dock väldigt meckigt att göra och det var klart att föredra att skapa passen i Garmin Connect och sedan överföra dessa. På 920XT har de (iaf vad
På 910XT gick det att programmera egna intervallpass direkt i klockan, på ett sätt som TS efterfrågar. Det var dock väldigt meckigt att göra och det var klart att föredra att skapa passen i Garmin Connect och sedan överföra dessa. På 920XT har de (iaf vad
Quote from Funbeat user on 11 March 2015, 16:21Jag har en Suunto Ambit och den klarar delar av vad du beskriver. Bra klocka tycker jag så kolla gärna upp den.
Jag har en Suunto Ambit och den klarar delar av vad du beskriver. Bra klocka tycker jag så kolla gärna upp den.
Quote from Funbeat user on 11 March 2015, 16:39Det går alldeles utmärkt att redigera ett inlagt intervallpass i 920XT (kollade i min nu för säkerhets skull). Däremot går det inte att lägga in ett pass direkt från scratch som man kunde i 910XT. Det var så meckigt ändå, så jag sörjer inte.
Det går alldeles utmärkt att redigera ett inlagt intervallpass i 920XT (kollade i min nu för säkerhets skull). Däremot går det inte att lägga in ett pass direkt från scratch som man kunde i 910XT. Det var så meckigt ändå, så jag sörjer inte.
Quote from Funbeat user on 12 March 2015, 04:14Nappade på inlägget eftersom jag själv har det enklaste av det enkla, en GF10. Jag skulle dock rekommendera dig att köra intervaller via en GymBoss timer, som jag själv gör - min bästa investering någonsin. Säg att du ska springa tusingar med 400 meter vi
Nappade på inlägget eftersom jag själv har det enklaste av det enkla, en GF10. Jag skulle dock rekommendera dig att köra intervaller via en GymBoss timer, som jag själv gör - min bästa investering någonsin. Säg att du ska springa tusingar med 400 meter vi