Quote from Funbeat user on 16 March 2015, 17:54Kan du inte mäta upp dina ställen där du ska intervallträna vid ett tillfälle. Då räcker det med en enkel träningsklocka. GPS-klockorna är ju inte så exakta. När jag springer mina 700 m-intervaller så får jag skillnader på upp till 20 m, fast jag startar
Kan du inte mäta upp dina ställen där du ska intervallträna vid ett tillfälle. Då räcker det med en enkel träningsklocka. GPS-klockorna är ju inte så exakta. När jag springer mina 700 m-intervaller så får jag skillnader på upp till 20 m, fast jag startar
Quote from Funbeat user on 16 March 2015, 23:54Felmarginal på enklaste Garmin: nära en mil i tät skog.
Faktiskt sträcka: 10,3 km. (Mäthjul.) Garmin: 9,4 km.
Felmarginal på enklaste Garmin: nära en mil i tät skog.
Faktiskt sträcka: 10,3 km. (Mäthjul.) Garmin: 9,4 km.
Quote from Funbeat user on 17 March 2015, 10:35En Garmin Forerunner 10 är nu beställd 🙂
Fick bli lite av en kompromiss mellan det jag ville ha (som jag inte hittat fullt ut ens på mycket dyrare modeller) och vad som verkar finnas till ett rimligt pris. Förhoppningen är i alla fall att dess fina ros
En Garmin Forerunner 10 är nu beställd 🙂
Fick bli lite av en kompromiss mellan det jag ville ha (som jag inte hittat fullt ut ens på mycket dyrare modeller) och vad som verkar finnas till ett rimligt pris. Förhoppningen är i alla fall att dess fina ros
Quote from Funbeat user on 18 March 2015, 14:03Det är den allra viktigaste funktionen 😀
Det är den allra viktigaste funktionen 😀
Quote from Funbeat user on 18 March 2015, 15:22Hej alla,
Jag skänker bort min garmin 305:a till den som behöver en sån. Bara PM mig så skickar jag.
Hej alla,
Jag skänker bort min garmin 305:a till den som behöver en sån. Bara PM mig så skickar jag.
Quote from Funbeat user on 18 March 2015, 15:26Den är cirka ett och halvt år, då jag fick en ny på garantin.
Den är cirka ett och halvt år, då jag fick en ny på garantin.