Quote from Guest on 5 January 2011, 23:45Hej!
Ska köpa ny pulsklocka till löpningen.
Det jag vill ha är:
- funktion som ger mig senaste kilometertid under rundan, gärna en signal vid varje kilometer eller liknande
- kan lagra rundan så jag kan "springa mot mig själv"
- alla vanliga funktioner,
Hej!
Ska köpa ny pulsklocka till löpningen.
Det jag vill ha är:
- funktion som ger mig senaste kilometertid under rundan, gärna en signal vid varje kilometer eller liknande
- kan lagra rundan så jag kan "springa mot mig själv"
- alla vanliga funktioner,
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 23:55Jag älskar min Garmin 305 så självklart rekommenderar jag den 🙂
Dessutom är den mindre dyr nu, när det kommit fler modeller så med lite jämförande prissökningar kan du säkert göra ett klipp!
Jag älskar min Garmin 305 så självklart rekommenderar jag den 🙂
Dessutom är den mindre dyr nu, när det kommit fler modeller så med lite jämförande prissökningar kan du säkert göra ett klipp!
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 00:02"- kan lagra rundan så jag kan "springa mot mig själv"
...är det bara Garmin som klarar, t.ex. ForeRunner 205, 305, 405, 410, 310XT. Jag tror däremot att FR110, 210 saknar den funktionen.
"- kan lagra rundan så jag kan "springa mot mig själv"
...är det bara Garmin som klarar, t.ex. ForeRunner 205, 305, 405, 410, 310XT. Jag tror däremot att FR110, 210 saknar den funktionen.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 00:04ja, 1500:- för en FR 305 är ju helt ok.
ja, 1500:- för en FR 305 är ju helt ok.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 00:05Jag är sjukt nöjd med min Garmin 305. Den har allt jag är i behov av och är bra pris på.
En nackdel ska erkännas. Den har bara 12 timmars batteritid. Innebär att jag inte kan springa med den på ultralopp som varar mer än 12h utan att ladda den.
Jag är sjukt nöjd med min Garmin 305. Den har allt jag är i behov av och är bra pris på.
En nackdel ska erkännas. Den har bara 12 timmars batteritid. Innebär att jag inte kan springa med den på ultralopp som varar mer än 12h utan att ladda den.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 00:45Stämmer, FR110 "saknar" funktionen "springa mot sig själv"
I övrigt en riktigt bra klocka med enbart de grundläggande funktionerna, och liten och elegant jämfört med as som FR 205/305 😉
Stämmer, FR110 "saknar" funktionen "springa mot sig själv"
I övrigt en riktigt bra klocka med enbart de grundläggande funktionerna, och liten och elegant jämfört med as som FR 205/305 😉
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 10:09Tycker oxå om min Garmin 305. Det enda nackdelen med denna är jag har pulssiffrorna är så otroligt små, så jag har svårt att se dem.
Tycker oxå om min Garmin 305. Det enda nackdelen med denna är jag har pulssiffrorna är så otroligt små, så jag har svårt att se dem.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 10:11Du vet att man kan ändra displayen lite som man vill, du kan få pulsen visad i stooor text?
Du vet att man kan ändra displayen lite som man vill, du kan få pulsen visad i stooor text?
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 10:17Det visste jag inte. Skall kolla upp det.
Det visste jag inte. Skall kolla upp det.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 10:17Mats
Jag ser dåligt och älskar Garmin 305 eftersom man kan välja att visa bara en info i varje ruta och då ser t.o.m. jag UTAN glasögon. Jag har puls, snittfart och distans som jag kan växla mellan när jag springer och det är perfekt tycker jag. Men var
Mats
Jag ser dåligt och älskar Garmin 305 eftersom man kan välja att visa bara en info i varje ruta och då ser t.o.m. jag UTAN glasögon. Jag har puls, snittfart och distans som jag kan växla mellan när jag springer och det är perfekt tycker jag. Men var