Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 19:27Om jag vill springa mot mig själv (med en polar) ställer jag bara in en tid jag vill komma under per km, och ger mig sedan bara ut och genomför passet.
Visserligen får jag inte veta hur långt efter/före jag ligger, men känns minre viktigt.
Om jag vill springa mot mig själv (med en polar) ställer jag bara in en tid jag vill komma under per km, och ger mig sedan bara ut och genomför passet.
Visserligen får jag inte veta hur långt efter/före jag ligger, men känns minre viktigt.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 19:29Är det verkligen meningen att man ska springa och titta på den där stora skärmen?
Är det verkligen meningen att man ska springa och titta på den där stora skärmen?
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 20:50Det är vitsen med klockor att man tittar på den.
Det är vitsen med klockor att man tittar på den.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 21:12Jag testar Garmin. Har en Polar till cykeln och den funkar fint, men kan vara kul att testa ett annat märke.
Tack
Jag testar Garmin. Har en Polar till cykeln och den funkar fint, men kan vara kul att testa ett annat märke.
Tack
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 22:11"De bra pulsklockorna tar hänsyn till pulsfrekvensvariationen och (ibland) andra faktorer också. "
Är det någon som möjligtvis kan föreslå en variant som gör just detta? Inte direkt intresserad av några andra funktioner, så ju simplare ju bättre!
Tack!
"De bra pulsklockorna tar hänsyn till pulsfrekvensvariationen och (ibland) andra faktorer också. "
Är det någon som möjligtvis kan föreslå en variant som gör just detta? Inte direkt intresserad av några andra funktioner, så ju simplare ju bättre!
Tack!