Quote from Guest on 27 April 2013, 21:55Ja, jag inser att det kan verka udda att prata om mössa nu, när våren förhoppningsvis börjar komma. Men men...
Jag har svårt att hitta hörlurar som sitter bra i öronen. Men när jag har mössa nerdragen över öronen hjälper den till att trycka in och hålla
Ja, jag inser att det kan verka udda att prata om mössa nu, när våren förhoppningsvis börjar komma. Men men...
Jag har svårt att hitta hörlurar som sitter bra i öronen. Men när jag har mössa nerdragen över öronen hjälper den till att trycka in och hålla
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 22:05Du behöver en Buff.
Du behöver en Buff.
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 22:11Precis, det borde lösa saken!
Precis, det borde lösa saken!
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 23:02Håller med: buff!
Håller med: buff!
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 23:14ett pannband kanske...
http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=170&ArticleId=5857&hgid=1&articlename=Nike+Lightweight+Running+Headband&Page=1&SortFilter=&PriceType=
ett pannband kanske...
http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=170&ArticleId=5857&hgid=1&articlename=Nike+Lightweight+Running+Headband&Page=1&SortFilter=&PriceType=
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 00:58Pannband är grymt! Har ett enkelt från soc i funktionsmaterial, det är definitivt en av mina bästa löparinvesteringar.
Pannband är grymt! Har ett enkelt från soc i funktionsmaterial, det är definitivt en av mina bästa löparinvesteringar.
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 07:51Eller köpa sådana där lurar som man liksom hänger på örat och som inte åker ut även om du inte har mössa?
Eller köpa sådana där lurar som man liksom hänger på örat och som inte åker ut även om du inte har mössa?
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 08:29Jag har sådana hörlurar och dom åker ut för mig ändå. Håller med om buff. Jag har en "sommarvariant", har delat på en så blir det en smalare variant.
Jag har sådana hörlurar och dom åker ut för mig ändå. Håller med om buff. Jag har en "sommarvariant", har delat på en så blir det en smalare variant.
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 10:10Jag har inhandlat en skrämmande mängd olika in-ear och hang-in (vad de nu kallas) lurar. Har provat typ alla varianter (utom formgjutna). Tänk vad många löparskor jag skulle ha kunna köpt för dom pengarna 🙁 .
Poängen är att det är nog inte alla det fun
Jag har inhandlat en skrämmande mängd olika in-ear och hang-in (vad de nu kallas) lurar. Har provat typ alla varianter (utom formgjutna). Tänk vad många löparskor jag skulle ha kunna köpt för dom pengarna 🙁 .
Poängen är att det är nog inte alla det fun
Quote from Camilla Höög on 28 April 2013, 14:45Till löpning tycker jag också att Koss Portapro fungerar suveränt. In-ears trillar ur för lätt och är inte alltid så bekväma under längre rundor. Koss-lurarna har ett avlastningssystem som lyfter dem ut från öronen vilket också gör att man lättare kan hör
Till löpning tycker jag också att Koss Portapro fungerar suveränt. In-ears trillar ur för lätt och är inte alltid så bekväma under längre rundor. Koss-lurarna har ett avlastningssystem som lyfter dem ut från öronen vilket också gör att man lättare kan hör