Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Om man bortser ifrån att det finns bättre hörlurar tycker jag det är skönt med en buff. Jag svettas väldigt om huvudet och buffen fångar upp svetten så jag slipper få den i ögonen.

Jag har ett ganska brett pannband från Peak performance. Gillar det massvis, inte lika varmt som mössa, håller hår och hörlurar på plats.

Skönt att ha en skorsten (buff/pannband) som släpper ut överskottsvärmen. 🙂 Även vintertid tycker jag.

Tackar för alla svar =)

Jag provade att köra med Buff idag, och det funkade ju toppen. Slog t.o.m. personbästa på halvmilen med nästan 10 sekunder. Jag sa ju att jag skulle spara massor med tid om jag inte behövde hålla på och peta in lurarna hela tiden

Dessutom tycker jag att buffen är lite utav ett statement. Folk som har buff brukar träna mycket och/eller vara friluftsmänniskor. Jag har en till vardags också. Den tar väldigt liten plats också i fickan om man vill ta av den, till skillnad från mössor s

Buff-statement - underbart!

Hahaha!

Självklart är det ett statement att bära buff, särskilt om det är funbeatbuffen man bär. (H)

Sean Waltman FTW!

Annars kan du ju slänga ett getöga i slutet av denna tråd:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=833869

Kan bara rekommendera Urban Ears Medis. Fick ett par i julklapp och de kan anpassas individuellt till varje öra. De sitter kvar, väldigt bra ljud, och man hör ändå ljud utifrån.
Jag kan inte ha in-ears, har testat m bygel ( för dåligt ljud, Philips, Adida

12