Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 09:03Peppes trailrun cup om man vill springa lite längre lopp (40-75 km)
http://peppes.sormlandultra.se/loppen.html
Peppes trailrun cup om man vill springa lite längre lopp (40-75 km)
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 17:35Per:
Googlade och kollade upp datumet, 31/5 2014. Låter riktigt spännande:
"Vildmannen och Vildkvinnan är ett nyinstiftat pris för den man och kvinna som snabbast tar sig genom en krävande vildmarksbana på 10 km i vildmarken runt, samt över toppen på T
Per:
Googlade och kollade upp datumet, 31/5 2014. Låter riktigt spännande:
"Vildmannen och Vildkvinnan är ett nyinstiftat pris för den man och kvinna som snabbast tar sig genom en krävande vildmarksbana på 10 km i vildmarken runt, samt över toppen på T
Quote from Funbeat user on 27 October 2013, 14:45Ja, det lät riktigt bra förutom det där med konstruerade hinder...
Ja, det lät riktigt bra förutom det där med konstruerade hinder...
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2013, 18:25Ingen har tipsat om "Caballo Blanco Memorial Run" - Ett varvlopp i backig terräng i södra dalarna. (Både teknisk skogsstig, smala skogsgrusvägar samt 1km asfalt... Varje varv 11km. Man springer 1, 2, 3 eller 4 varv.
http://redhorse.se/CBM.html
Edit: Ja
Ingen har tipsat om "Caballo Blanco Memorial Run" - Ett varvlopp i backig terräng i södra dalarna. (Både teknisk skogsstig, smala skogsgrusvägar samt 1km asfalt... Varje varv 11km. Man springer 1, 2, 3 eller 4 varv.
Edit: Ja
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 08:45Per:
Ja, konstruerade hinder känns alldeles för konstruerat, jag håller med!
Christer:
När går loppet 2014?
Per:
Ja, konstruerade hinder känns alldeles för konstruerat, jag håller med!
Christer:
När går loppet 2014?
Quote from Elias Engqvist on 28 October 2013, 20:30Det är inte bestämt än - bästa gissning är helgen före LL för det brukar det vara...
Det är inte bestämt än - bästa gissning är helgen före LL för det brukar det vara...
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 09:57Jag antar att det kommer lite marknadsföring för loppet här på FB i vår, så man inte glömmer bort att anmäla sig 🙂
Jag antar att det kommer lite marknadsföring för loppet här på FB i vår, så man inte glömmer bort att anmäla sig 🙂
Quote from Elias Engqvist on 29 October 2013, 10:03Lite smygreklam ska jag försöka mig på - det bestäms nog rätt snart datum!
Lite smygreklam ska jag försöka mig på - det bestäms nog rätt snart datum!
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 11:20Välkommen sådan. Kör på! (t+)
Välkommen sådan. Kör på! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 December 2016, 17:00Tipsar om Sundsvall Ultra Trail
www.sundsvalltrail.se
Tipsar om Sundsvall Ultra Trail