Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 19:21Men Niklas Nilsson...nu är du väl i alla fall lite väl negativ. Det finns ju en massa grejer här i valören som handlar om hur man skall klara sig utan skador liksom. Å visst finns det en massa annat som man kan bortse ifrån oxså. Men kollar man in Lindas
Men Niklas Nilsson...nu är du väl i alla fall lite väl negativ. Det finns ju en massa grejer här i valören som handlar om hur man skall klara sig utan skador liksom. Å visst finns det en massa annat som man kan bortse ifrån oxså. Men kollar man in Lindas
Quote from Urban Nilsson on 7 February 2009, 20:13Kjell: Niklas har svart bälte i ironi.
Kjell: Niklas har svart bälte i ironi.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 22:45Oj då....då backar jag väl ur direkt. Jag med mitt ynka lilla ljus-gula bälte i omtänksamhet/värme/inspiration/kunskapsförmedlande etc. Tar inte den fighten.//Kjell.
Oj då....då backar jag väl ur direkt. Jag med mitt ynka lilla ljus-gula bälte i omtänksamhet/värme/inspiration/kunskapsförmedlande etc. Tar inte den fighten.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 12:35Linda: Jag provar själv Iforms träningsprogram nu och hittills funkar det bra!!! 🙂
Linda: Jag provar själv Iforms träningsprogram nu och hittills funkar det bra!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 12:39Niklas: äntligen en träningsfilosofi som jag verkligen kan ta till mig!
Niklas: äntligen en träningsfilosofi som jag verkligen kan ta till mig!
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 06:34haha tack för alla svar. ska nog klura ihop ngt
haha tack för alla svar. ska nog klura ihop ngt
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 10:14Haha till Nissetones formel !
Kan erkänna att jag tills i fjol gjorde väldigt liknande den men jag sprang istället 9km så snabbt jag orkade och sedan igen när jag läkt ihop. Gav snabba men inte så långvariga resultat (läs överträning och ovilja att hålla
Haha till Nissetones formel !
Kan erkänna att jag tills i fjol gjorde väldigt liknande den men jag sprang istället 9km så snabbt jag orkade och sedan igen när jag läkt ihop. Gav snabba men inte så långvariga resultat (läs överträning och ovilja att hålla