Quote from Fredrik Petersson on 28 December 2010, 16:05Betalt och klart! 😀
Betalt och klart! 😀
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:53Anmäld och klar. Hoppas man hinner återhämta sig från Kalmar bara...
Anmäld och klar. Hoppas man hinner återhämta sig från Kalmar bara...
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 10:55Funktionär i år men nu anmäld 😉
Funktionär i år men nu anmäld 😉
Quote from Fredrik Petersson on 21 August 2011, 12:35Startplats till salu på köp & sälj
Startplats till salu på köp & sälj
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 20:26Simningen tog längre tid i år fast jag är (nästan) säker på att jag simmade fortare(?) Jag tyckte att det var väääldigt långt från den första röda bojen till den andra. Helt omöjligt att se vart man skulle så jag följde stimmet och kom fram till slut.
Va
Simningen tog längre tid i år fast jag är (nästan) säker på att jag simmade fortare(?) Jag tyckte att det var väääldigt långt från den första röda bojen till den andra. Helt omöjligt att se vart man skulle så jag följde stimmet och kom fram till slut.
Va
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 21:05Förra året var simningen för kort (eller rättare sagt, alla simmade fel).
Tävlingen var som vanligt hur bra anordnad som helst, sveriges bästa funktionärer helt klart!(Nästa år ska jag kolla simkartan lite noggrannare bara, korkat att simma en omväg in
Förra året var simningen för kort (eller rättare sagt, alla simmade fel).
Tävlingen var som vanligt hur bra anordnad som helst, sveriges bästa funktionärer helt klart!
(Nästa år ska jag kolla simkartan lite noggrannare bara, korkat att simma en omväg in
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 22:10Några halvdassiga suddiga bilder från vår vattentäta kamera :D:
https://picasaweb.google.com/115539069880189679348/TjornTriathlon2728Augusti2011?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLDQ4Oeki9vOvAE&feat=directlink
Några halvdassiga suddiga bilder från vår vattentäta kamera :D:
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:32Finns det fler bilder från Mjörn?
Jag fick (igen) skavsår av chip:et. Någon som har tips hur man slipper skav?
Finns det fler bilder från Mjörn?
Jag fick (igen) skavsår av chip:et. Någon som har tips hur man slipper skav?
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:34Japp! Ta en bomullsstrumpa och klipp av en lagom bit av skaftet (4-5 cm?) och ha under chipet. Funkade finfint och jag insåg inte förrän i bilen hem att jag ju hade strumpbiten kvar.
Japp! Ta en bomullsstrumpa och klipp av en lagom bit av skaftet (4-5 cm?) och ha under chipet. Funkade finfint och jag insåg inte förrän i bilen hem att jag ju hade strumpbiten kvar.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 22:55Fick också alltid skav utav chipet (bandet). Jag köpte ett chipband för ca 50 kr. Hur skönt som helst.
Fick också alltid skav utav chipet (bandet). Jag köpte ett chipband för ca 50 kr. Hur skönt som helst.